Gjest Elextra Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 ''men det fungerer jo bare ikke slik :)'' Det kommer jo litt an på hvor folk 'setter lista' også. Som f eks dette med høytrykksspylere: Før i tida syntes vi at damene som vaska utehellene med nal og såpevann var hel- eller halvgale. Men nå som mennene har kjøpt seg dyre høytrykksspylere, er dette å spyle ned innkjørselen plutselig blitt en helt akseptert aktivitet hos mange. Pussig. ''Men nå som mennene har kjøpt seg dyre høytrykksspylere, er dette å spyle ned innkjørselen plutselig blitt en helt akseptert aktivitet hos mange. Pussig. '' Husker da faren min kostet og spylte innkjørselen vår i oppveksten også før han fikk høytrykkspyler :-). Vi spyler også asfalten i innkjørselen vår med høytrykksspyler et par ganger i sommerhalvåret... 0 Siter
morsan Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Skrevet 26. mai 2011 He, he - hos oss er det en nødvendighet og spyle innkjørselen. Den er asfaltbelagt, og med bjørk og lerk i nærheten blir den fylt med blad og nåler. Jeg brukte 2 timer på å få bort alt sammen i vår. (Stor innkjørsel og gårdsplass...) Masse blader og nåler her også, men vi bare feier med kost :-) Så det kommer an på øyet som ser hvor "nødvendig" det er. 0 Siter
morsan Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Skrevet 26. mai 2011 ''Men nå som mennene har kjøpt seg dyre høytrykksspylere, er dette å spyle ned innkjørselen plutselig blitt en helt akseptert aktivitet hos mange. Pussig. '' Husker da faren min kostet og spylte innkjørselen vår i oppveksten også før han fikk høytrykkspyler :-). Vi spyler også asfalten i innkjørselen vår med høytrykksspyler et par ganger i sommerhalvåret... Vi hadde singel i oppkjørselen da jeg var barn, så der ble det verken kosting eller spyling :-) Vi har asfalt nå, men nøyer oss med kosting/feiiing. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Vi hadde singel i oppkjørselen da jeg var barn, så der ble det verken kosting eller spyling :-) Vi har asfalt nå, men nøyer oss med kosting/feiiing. ''Vi har asfalt nå, men nøyer oss med kosting/feiiing'' Vi har masse trær rundt som avgir mye støv i tillegg til blader. Nesten et must å høytrykkspyle i blant om det ikke skal bli seende ille ut (og begynne å vokse gress på asfalten). 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Masse blader og nåler her også, men vi bare feier med kost :-) Så det kommer an på øyet som ser hvor "nødvendig" det er. Oj, jeg ser for meg ryggen og hendene mine etter å ha feiet hele gårdsplassen vår med kost... Nei, høyttrykksspyler er nok tingen her i gården 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.