Gå til innhold

Anbefalte innlegg

''jeg vil gå foran med et godt eksempel og vise at ingenting trenger å være perfekt. Jeg har både hengerumpe og hengemage, ''

Dette sier Kathrine Sørland i forbindelse med undertøy-moteshow.

Med slike karakteristikker på hennes kropp, tør jeg ikke tenke på hva slags adjektiver som 'blir igjen' på meg! ;-)

http://www.kjendis.no/2011/05/25/kjendis/mote/motebilder/motevisning/kathrine_sorland/16651077/

Fortsetter under...

Annonse

OG så har hun like stygt arr etter keisersnitt som meg, ser jeg.

Bare si fra hvis jeg skal finne flere feil;)

Keisersnitt - helt utpå sida der? det er ikke blindtarmen, da?

Uansett - jeg har ingen av delene, så oppmuntringen hjalp! ;-) Og jeg ligner _definitivt_ ikke på Terje S!

Keisersnitt - helt utpå sida der? det er ikke blindtarmen, da?

Uansett - jeg har ingen av delene, så oppmuntringen hjalp! ;-) Og jeg ligner _definitivt_ ikke på Terje S!

Hmmm. Først syntes jeg det så ut som arret fortsatte forbi midten av magen, men når jeg studerer nærmere ser det da ut som det bare er på siden. Da er det nok etter blindtarmen, ja.

MItt arr etter keisersnitt når langt ut på sidene, men det er kanskje fordi det ble hastesnitt, og det gikk litt fort i svingene. Det er aldeles ikke pent.

Hmmm. Først syntes jeg det så ut som arret fortsatte forbi midten av magen, men når jeg studerer nærmere ser det da ut som det bare er på siden. Da er det nok etter blindtarmen, ja.

MItt arr etter keisersnitt når langt ut på sidene, men det er kanskje fordi det ble hastesnitt, og det gikk litt fort i svingene. Det er aldeles ikke pent.

Ikke klag! Du sparte musa!

Annonse

Knuller man ikke den man gifter seg med? er ikke det litt kjedelig for bruden? Eller hele brudeparet egentlig? ;p

Her tok du meg litt på senga. Men jeg har likevel en anelse om at dette ikke var mitt poeng, selv om poenget altså glapp. Men jeg tror det er relevant likevel.

Det kan bare være en grunn til at hun sier noe sånt – med den kroppen. Hun ønsker at alle skal rope høyt at hun slett ikke har hengerumpe og hengemage – men at hun er helt perfekt!

Patetisk

Ja, det var sånt som jentene i 8. klasse drev med.

De syltynne jentene sa: "Jeg er tjukk", og så måtte alle de andre svare: "Nei, du er ikke tjukk", og det var akkurat det de ville høre.

Ja, det var sånt som jentene i 8. klasse drev med.

De syltynne jentene sa: "Jeg er tjukk", og så måtte alle de andre svare: "Nei, du er ikke tjukk", og det var akkurat det de ville høre.

* fnis * Akkurat!

Jeg tror ikke verden har forandret seg noe særlig på akkurat den fronten, dessverre.

''Og jeg er veldig fornøyd med sånn som jeg er, sier hun med et smil. ''

Vet du, det var det unødvendig å fortelle oss...

Jeg husker en gravid DOL-bruker kalte seg selv "hengebuksvin" en gang for mange år siden. I forhold til hun med den påståtte hengemagen, passer vel det på de fleste av oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...