Gå til innhold

Løpe med iPhone?

Anbefalte innlegg

Gjest run forrest

For noen år siden var jeg på utkikk etter en mp3-spiller som jeg skulle bruke til trening, da fortrinnsvis løping. Jeg kikket på iPod touch den gangen, men fikk fra flere hold advarsler om at denne ikke var egnet til å løpe med.

Nå har jeg iPhone4 og det er flust med treningsapps som man kan laste ned og bruke telefonen som gps/skritteller osv.

Er det noen som har kjennskap til om telefonen egner seg til å bli løpt med?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365103-l%C3%B8pe-med-iphone/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Jeg løper med Iphone, og synes ikke den er stor. Hvis du synes den er stor får du skaffe en sånn syltynn rumpetaskesak som henger rundt livet. Da kjenner du ingenting. I know, for jeg hadde en sånn, men mista den (hvordan jeg klarte det aner jeg ikke ...).

Nå ligger den i lomma på bukse/shorts, og det er intet problem.

Du bør laste ned runkeeper. Gratisversjonen er gratis (!), mens pro-versjonen koster en femtilapp eller så. Forskjellen er at du på pro-versjonen kan få en forstyrrende stemme på øret hvert femte minutt som forteller deg hvordan du ligger an + at du får bedre styring på musikken (i gratisversjonen må du sette på musikken før du starter, og jeg tror ikke du kan forandre noe underveis).

Et fantastisk motiverende program. Når du kommer hjem laster den opp til siden deres, og du har all statistikk der. Kart over hvor du har løpt, lengde, gjennomsnittshastighet, høydeforskjeller, og diverse informasjon om hvordan du gjorde det nå kontra forrige gang, osv.

Last ned og forsøk. Du kommer til å jogge mer enn du ellers ville gjort pga dette programmet!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365103-l%C3%B8pe-med-iphone/#findComment-3172488
Del på andre sider

Det burde vært forbudt å løpe med ørene tilstappet av musikk (med unntak av i skogen).

Det burde vært skuddpremie på folk som sykler med ørene stappet av musikk (med unntak av på månen).

Men dette var jo ikke svar på spørsmåket ditt. Beklager...

''Det burde vært skuddpremie på folk som sykler med ørene stappet av musikk (med unntak av på månen).''

Trenger ikke skyte oss, vett'u. Før eller siden blir vi helt sikkert påkjørt, det konstateres selvfølgelig at et er syklistens feil. (Det er det jo alltid). Problem solved.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365103-l%C3%B8pe-med-iphone/#findComment-3172677
Del på andre sider

Annonse

Gjest shiobhan

Jeg løper med Iphone, og synes ikke den er stor. Hvis du synes den er stor får du skaffe en sånn syltynn rumpetaskesak som henger rundt livet. Da kjenner du ingenting. I know, for jeg hadde en sånn, men mista den (hvordan jeg klarte det aner jeg ikke ...).

Nå ligger den i lomma på bukse/shorts, og det er intet problem.

Du bør laste ned runkeeper. Gratisversjonen er gratis (!), mens pro-versjonen koster en femtilapp eller så. Forskjellen er at du på pro-versjonen kan få en forstyrrende stemme på øret hvert femte minutt som forteller deg hvordan du ligger an + at du får bedre styring på musikken (i gratisversjonen må du sette på musikken før du starter, og jeg tror ikke du kan forandre noe underveis).

Et fantastisk motiverende program. Når du kommer hjem laster den opp til siden deres, og du har all statistikk der. Kart over hvor du har løpt, lengde, gjennomsnittshastighet, høydeforskjeller, og diverse informasjon om hvordan du gjorde det nå kontra forrige gang, osv.

Last ned og forsøk. Du kommer til å jogge mer enn du ellers ville gjort pga dette programmet!

''Du bør laste ned runkeeper.''

Lurte veldig på hva dette var før jeg prøvde en engelsk versjon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365103-l%C3%B8pe-med-iphone/#findComment-3172678
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...