Gå til innhold

Å forstå en manns følelser

Anbefalte innlegg

Gjest begynner jeg å bli gal?

Ja, nå trenger jeg tolkehjelp folkens!

Jeg har en kompis som jeg har et spesielt forhold til, og han oppfører seg noe merkelig syns jeg.

For det første så er han veldig varierende i humøret overfor meg, samtidig som andre venner karakteriserer han som jevnt over veldig blid og omgjengelig.

Vi har en god tone, og har flørtet litt. Mye av kontakten foregår over sms, da vi bor et stykke fra hverandre. Kan være maaange sms for dag...

Av ulike årsaker stoppet flørten vår som var helt i starten, og pr nå så er det ikke mulig for oss å ha et forhold.

Likevel så dreier smsene ofte inn på samtaler rundt følelser, sex, kos osv.

Når vi har hatt en periode med mye kontakt, snur han plutselig, blir avvisende, irritert og vil ikke ha flere sms etc..

Likevel sier han sier at han tenker på meg, hvordan jeg har det og om det går bra. (jeg er i en tøff situasjon, og han har vært en god venn i en tung tid, det er ikke snakk om sykdom)

Det vil om en stund bli teknisk mulig for oss å prøve å date, men nå vil han ikke på noen måte forsøke det. Han avviser blankt alle hint eller spørsmål i den retningen.

For å gjøre meg komplett forvirret og i tvil om hva jeg skal tro, så sier han at jeg får han så sint (kommer for nært innpå han), nysgjerrig, kåt og forvirret.

Det lure er jo å bare skygge banen når han ber meg om det. Likevel er han som limt til hjernen og hjertet mitt, klarer ikke å gi slipp. Særlig siden han forteller at jeg rører ved så mye i han. Jeg kaller det følelser, men han definerer det ikke slik.

Han sa han "tenkte litt" sist vi møttes, og blikket vårt treftes og vi holdt det lenge. Han oppsøkte bevisst et sted jeg var på, hos felles venner, rett etter noen veldig ærlige sms ang mine følelser for han.

Hvor har jeg denne mannen, og hva gjør jeg med dette? Han er jo den jeg vil ha, men han avviser meg i klare ordelag når han blir irritert.

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Basert på det lille du skriver her høres ikke fyren helt i vater ut, så her ville jeg styrt unna. På den annen side aner jeg fint lite om hvorfor du gjør ham både kåt og sint. Kanskje det er din feil. Ikke om jeg vet. Jeg aner ikke hva du skriver til ham.

Basert på det lille du skriver her høres ikke fyren helt i vater ut, så her ville jeg styrt unna. På den annen side aner jeg fint lite om hvorfor du gjør ham både kåt og sint. Kanskje det er din feil. Ikke om jeg vet. Jeg aner ikke hva du skriver til ham.

Signerer ditt svar jeg :)

Gjest begynner jeg å bli gal?

Takk for svar! Nei jeg skriver ikke ulikt om han er blid eller irritert. Og dialogen går begge veier. Men det er mye rundt tema nærhet, vennskap, sex, senere kontakt osv, og som regel etter noen dager med slikt han blir avvisende. Akkurat som om jeg kommer for nært innpå han, og at han er nysgjerrig samtidig som han ikke takler at jeg kommer for nært.

Etter situasjoner der vi har møttes, eller bare sett hverandre så er han også oppglødd, sier det var koselig, godt med en klem elign.

Jeg mener jo og at jeg ser og føler kontakten når øynene våre møtes.

Fullt mulig jeg trigger han veldig, og blir pågående, men han følger på, helt til det er bråstopp...

ShitDiddelyDo

Takk for svar! Nei jeg skriver ikke ulikt om han er blid eller irritert. Og dialogen går begge veier. Men det er mye rundt tema nærhet, vennskap, sex, senere kontakt osv, og som regel etter noen dager med slikt han blir avvisende. Akkurat som om jeg kommer for nært innpå han, og at han er nysgjerrig samtidig som han ikke takler at jeg kommer for nært.

Etter situasjoner der vi har møttes, eller bare sett hverandre så er han også oppglødd, sier det var koselig, godt med en klem elign.

Jeg mener jo og at jeg ser og føler kontakten når øynene våre møtes.

Fullt mulig jeg trigger han veldig, og blir pågående, men han følger på, helt til det er bråstopp...

Synes det høres ut som om du har rotet deg borti en kvinne fanget i en mannskropp.

Hvis du lar dette utvikle seg risikerer du en mann som om 20 år ifører seg kjole og høye hæler og stiller opp i et transekonsept på tv.

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...