Gå til innhold

Mac spm. (ekstærn skjerm)

Anbefalte innlegg

Gjest Nerda
Skrevet

Jeg kjøpte meg en MacBook Pro for et par dager siden, og må så langt si meg svært fornøyd. En sak finner jeg dog ikke helt ut av. Noen som vet hva jeg gjør for å få bildet over på en ekstern skjerm? Fra skjerm til mac har jeg koblingen VGA til mini DVI. Jeg har vært inne på systemvalg menyen/skjermdeling, men finner ikke så mye ut av det. Kanskje godeste Eple har funnet på noe så enkelt at jeg ikke kommer på det (forsøkt å søke) hehe. 13" er ok på farta, men når jeg skal jobbe litt mer over tid eller se på større multimediasaker/film og serier jeg har lastet ned... Da er det digg om jeg kunne bruke min 24". Den er litt over ett år gammel, men har kun RGB eller VGA inn.

Videoannonse
Annonse
Gjest OldNerd58
Skrevet

Det finnes overganger å få kjøpt mellom vga og dvi .De koster ca hundrelappen eller noe.Jeg har en 2 år gamel flatskjerm med både dvi og vga,så der har du vært uheldig med skjemvalg,eller så er din skjerm gammel.(mer en 5 år) Siden en pc ble oppfunnet i år 1981 er alt før 1990 oldtid eller steinalder,og det før 2000 veldig gammelt.Det fra 2005 og eldre er bare gammelt,og tipper at av norges maskiner er minst 50% fra 2000-2005.25% fra 1995-2000 og 25% nyere enn 2005.Hadde en minipc fra 2009 jeg skal selge.En toshiba fra 2000 eller 02 jeg knspt nok får 1000 kr for,da batteriet er flatt,og den bare har 2 gb minne.Uten dvd brenner og med bare 40 gb hdd er den uinterresant for de fleste.

Biltema og Clas Ohlsson er billigst på datadeler,ellers kan du prøve Elkjøp eller Lefdal.Tror også komplett.no selger slike,men da må man handle på nettet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...