Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette er eksempler fra en enkel tråd på DOL:

'' Du og andre sjarlataner forsøker å fornekte fakta ved å hetse budbringeren for utvalget. Patetiske tullinger er ordet. – Nord og ned.''

'' Du glemte skostørrelser så er floskel-lista du har terpet på i et tiår komplett. Null utvikling. – Nord og ned.''

'' Det er bare du som snøvler om hudfarge. – Nord og ned.''

'' Idioti er bare forbokstaven. – Nord og ned.''

'' Dine spinnville fantasier, og morbide spekulasjoner forandrer ikke ett eneste tall. – Nord og ned''

''I stedet for å snøvle om 84 fantasifostere – Nord og ned.''

'' Idiotiet ditt med å ville utslette kulturbegrepet fra lekiskon er behørig utdretet fra før, og er bare et bevis på at du umulig kan være helt åndsfrisk. – Nord og ned.''

'' Og skostørresler,og Hitler og jøder og homser og...ennå flere floskler. – Nord og ned.''

'' Vanskelig å vite hva en skal skrive til en person som er så ubegavet og ubelest at han hverken har hørt om kulturelt betinget atferd, eller rent av om kultur i det hele tatt. Man bør selvsagt le, men bør vel kanskje gråte. – Nord og ned.''

Det må være åpenbart at den eneste årsaken til å holde på slik er å forhindre en fornuftig debatt.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

17

• ShitDiddelyDo

5

• hidi, the scorpion

2

• Louis Cyphre

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nord og ned.

Hahah, det moduset nå igjen. Litt lite å gjøre etter å ha skrevet det utroligst tøv, der du blandt annet benekter at det finens noe som heter kultur.

---------------------------------------------------------------------------------

Vel, når kommer trusslene om at du skal ødelegge Doktor onlines økonomi hvis de ikke sletter det du forlanger, slik som sist du herjet på samme måte?

Og fra samme tråd:

''Se det kom den sedvanlige svadaen ja. – speer''

''Den sedvanlige rallingen fra deg, ja. – speer''

''Mer ralling fra deg. – speer''

''Det er dine sedvanlige bortforklaringer som er pinlige. – speer''

Det sier jo sitt.

Gjest Nickløsheletiden

Og fra samme tråd:

Det sier jo sitt.

Er du 14 år? Dette blir så banslig og latterlig at jeg finner ikke ord.

Annonse

Gjest Nord og ned.

Og fra samme tråd:

Det sier jo sitt.

Og du mener at det 10 år gamle mosegrodde avsporende mølet om menn og skostørrelser, jøder og romfolk, er med på å høyne en debatt om invandrernes store overreprensentasjon når det gjelder voldtekt?

Du klarer konsekvent aldri å diskutere tema for tråden.

Gjest Nord og ned.

Er du 14 år? Dette blir så banslig og latterlig at jeg finner ikke ord.

Han har antagelig printet det ut lagt det i konvolutt for å sende til Doktor onlines sponsorer slik han truet med sist ...

Mannen har tiltet igjen.

Gjest Nickløsheletiden

Han har antagelig printet det ut lagt det i konvolutt for å sende til Doktor onlines sponsorer slik han truet med sist ...

Mannen har tiltet igjen.

Ja og attpåtil klarer han og lire ut av seg at Madelenemie må ha gjennomsyn av sine mail av andre før hun sender av gårde.

Manglende selvinnsikt de luxe.

Nå er det snart på tide at du klarer å ignorere denne fyren.

''Nå er det snart på tide at du klarer å ignorere denne fyren.''

Det er en annen diskusjon, og handler om strategi. Dette handler om hva som faktisk blir skrevet.

Med vennlig hilsen

Gjest Nord og ned.

Det er en annen diskusjon, og handler om strategi. Dette handler om hva som faktisk blir skrevet.

Med vennlig hilsen

Vært for lenge ute av fokus? Derfor du starter nok en ego-trip-Sør-tråd?

Gjest Nord og ned.

Ja og attpåtil klarer han og lire ut av seg at Madelenemie må ha gjennomsyn av sine mail av andre før hun sender av gårde.

Manglende selvinnsikt de luxe.

Er ikke nettopp det å offerforklare seg selvm og prosisjere egen negativ atferd over på andre nokså typiske kjennetegn hos en sosiopat?

Annonse

ShitDiddelyDo

Med vennlig hilsen

Men dette er jo det som har blitt skrevet i 10 år. Det kommer til å bli skrevet i 10 år til hvis du ikke ignorerer dem.

Tror ikke du får så mye sympati for det som skjer i disse trådene. Du vet hva du begir deg inn på når du går inn i denne typen debatter med disse folka.

hidi, the scorpion

Men dette er jo det som har blitt skrevet i 10 år. Det kommer til å bli skrevet i 10 år til hvis du ikke ignorerer dem.

Tror ikke du får så mye sympati for det som skjer i disse trådene. Du vet hva du begir deg inn på når du går inn i denne typen debatter med disse folka.

Jeg støtter Sør på mange måter, men kverrulering og gjentakelse kan bli for mye for de fleste av oss...;)

Tror han er intelligent, men dessverre altfor arrogant.

ShitDiddelyDo

Jeg støtter Sør på mange måter, men kverrulering og gjentakelse kan bli for mye for de fleste av oss...;)

Tror han er intelligent, men dessverre altfor arrogant.

Jeg er ikke uenig jeg heller, men jeg forstår ikke poenget med å dunke hodet i veggen på denne måten. Noen har en stemme som sier "må ikke gå på kumlokk, må ikke gå på kumlokk, må ikke gå på kumlokk". Jeg tror Sør har en stemme som sier "må svare morsk, må svare morsk, må svare morsk".

NHD kan sikkert gi ham noen tips. :)

hidi, the scorpion

Jeg er ikke uenig jeg heller, men jeg forstår ikke poenget med å dunke hodet i veggen på denne måten. Noen har en stemme som sier "må ikke gå på kumlokk, må ikke gå på kumlokk, må ikke gå på kumlokk". Jeg tror Sør har en stemme som sier "må svare morsk, må svare morsk, må svare morsk".

''Jeg tror Sør har en stemme som sier "må svare morsk, må svare morsk, må svare morsk".

NHD kan sikkert gi ham noen tips. :)'

LOL;)

Tror du virkelig at Sør vil høre på NHD sine råd...?

Sør hører på Sør! Han har mange kjempegode poenger, men de drukner i "bråket" han selv forårsaker, dessverre:(

''Det kommer til å bli skrevet i 10 år til hvis du ikke ignorerer dem.''

Disse trådene blir jo skrevet uansett om de blir ignorert eller ei.

Poenget her er dog at man skal kunne svare på innlegg på DOL uten å få slike innlegg tilbake.

Med vennlig hilsen

Nå fikk jeg litt assossiasjoner til den Gary Larson -tegningen "Inside the ear of crazy people" ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...