Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke uenig jeg heller, men jeg forstår ikke poenget med å dunke hodet i veggen på denne måten. Noen har en stemme som sier "må ikke gå på kumlokk, må ikke gå på kumlokk, må ikke gå på kumlokk". Jeg tror Sør har en stemme som sier "må svare morsk, må svare morsk, må svare morsk".

NHD kan sikkert gi ham noen tips. :)

Beste innlegget i denne tråden.

;)

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

17

• ShitDiddelyDo

5

• hidi, the scorpion

2

• Louis Cyphre

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

''Det kommer til å bli skrevet i 10 år til hvis du ikke ignorerer dem.''

Disse trådene blir jo skrevet uansett om de blir ignorert eller ei.

Poenget her er dog at man skal kunne svare på innlegg på DOL uten å få slike innlegg tilbake.

Med vennlig hilsen

Det går ikke an å endre på alle. Jeg tenker at du rett og slett bare må lære deg til å overse disse persone(e). Eller la være å bruke dol.

Godt ment.

Jeg er ikke uenig jeg heller, men jeg forstår ikke poenget med å dunke hodet i veggen på denne måten. Noen har en stemme som sier "må ikke gå på kumlokk, må ikke gå på kumlokk, må ikke gå på kumlokk". Jeg tror Sør har en stemme som sier "må svare morsk, må svare morsk, må svare morsk".

NHD kan sikkert gi ham noen tips. :)

For ordens skyld: de fleste av de innleggene er svar til mine svar til ANDRE enn ham.

:-)

Det er uansett ikke OK å spre om seg med psyk diagnoser til folk i debatter.

Med vennlig hilsen

Det går ikke an å endre på alle. Jeg tenker at du rett og slett bare må lære deg til å overse disse persone(e). Eller la være å bruke dol.

Godt ment.

Hei,

Jeg ligger ikke våken om natten på grunn av dette. :-)

Svært mange av disse innleggene er skrevet som svar til meg, på ting jeg har skrevet til andre. Det er uansett like uakseptabel oppførsel.

Å slenge psyk diagnoser til folk som er uenig med dem er bare en måte å true motstandere til stillhet. Som ikke funker! ;-)

Med vennlig hilsen

Hei,

Jeg ligger ikke våken om natten på grunn av dette. :-)

Svært mange av disse innleggene er skrevet som svar til meg, på ting jeg har skrevet til andre. Det er uansett like uakseptabel oppførsel.

Å slenge psyk diagnoser til folk som er uenig med dem er bare en måte å true motstandere til stillhet. Som ikke funker! ;-)

Med vennlig hilsen

Jeg er enig med deg i at det er uakseptabel oppførsel.

Men. Jeg vet ikke om du fikk med deg en bruker som herset med Mary Poppins her inne? Tror det var Jølsen (?).

NHD oppfordret alle til å avstå fra å gi han/henne oppmerksomhet. Det var eneste måten som etter en stund satte en stopper for det.

Jeg synes du har veldig mange og gode svar til andre på dol. Så jeg skulle så inderlig gjerne ønske du bare kunne overse persone(e) totalt. kanskje Webmaster burde oppfordret alle brukere til a gjøre det samme? Jeg lufter bare noen tanker :-)

Annonse

*gjesp* at du orker! Er det ikke bare å ignorere?

Jeg ignorerer det meste. (De fleste av disse er skrevet under mine svar til andre.)

Jeg synes det er greit at folk klarer å oppføre seg på et nivå hvor man ikke slenger ut psyk diagnoser og det som verre er, fordi man er uenig med noen.

Med vennlig hilsen

Jeg er enig med deg i at det er uakseptabel oppførsel.

Men. Jeg vet ikke om du fikk med deg en bruker som herset med Mary Poppins her inne? Tror det var Jølsen (?).

NHD oppfordret alle til å avstå fra å gi han/henne oppmerksomhet. Det var eneste måten som etter en stund satte en stopper for det.

Jeg synes du har veldig mange og gode svar til andre på dol. Så jeg skulle så inderlig gjerne ønske du bare kunne overse persone(e) totalt. kanskje Webmaster burde oppfordret alle brukere til a gjøre det samme? Jeg lufter bare noen tanker :-)

De fleste av innleggene hans blir faktisk ignorert. :-)

Med vennlig hilsen

Jeg ignorerer det meste. (De fleste av disse er skrevet under mine svar til andre.)

Jeg synes det er greit at folk klarer å oppføre seg på et nivå hvor man ikke slenger ut psyk diagnoser og det som verre er, fordi man er uenig med noen.

Med vennlig hilsen

Men nå er det jo dessverre slik at det ikke er alle som greier å oppføre seg. Og det sier mye om DEM - ikke deg.

Kan du ikke bare forsøke å akseptere det? Noen har det bare ikke an å endre (jeg har selv erfaring med dette).

Gjest Nord og ned.

Denne tråden hører vel strengt tatt mer til "meldinger"...

Verre enn krigen mellom nord- og sørstatene dette.

Vel, disse egotripp selvonanisttrådene som Sør stadig vekk starter rundt sin egen person hører vel strengt tatt bare hjemme i søppelbøtta.

Gjest Nord og ned.

Men nå er det jo dessverre slik at det ikke er alle som greier å oppføre seg. Og det sier mye om DEM - ikke deg.

Kan du ikke bare forsøke å akseptere det? Noen har det bare ikke an å endre (jeg har selv erfaring med dette).

Nå har det seg faktisk slik i at i følge Webmaster deler klager til dem seg inn i to grupper, nemlig alle de svært mange som klager på hans fremferd på den ene siden, og usaklige tråder hvor han sutrer over andre, slik som denne tråden på den andre.

Oppdater virkeligeskartet ditt, for er det noe som bare kaster vann på mølla hos denne kasusen, så er det støtteerklæringer.

Annonse

Gjest nok nå

''Det kommer til å bli skrevet i 10 år til hvis du ikke ignorerer dem.''

Disse trådene blir jo skrevet uansett om de blir ignorert eller ei.

Poenget her er dog at man skal kunne svare på innlegg på DOL uten å få slike innlegg tilbake.

Med vennlig hilsen

''Poenget her er dog at man skal kunne svare på innlegg på DOL uten å få slike innlegg tilbake.

''

Din lave selvinnsikt kommer stadig vekk til syne. Kanskje terapi ville kunne hjelpe deg litt?

Gjest Nord og ned.

Med vennlig hilsen

Vi noterer oss for løgn X 4 bare i denne tråden. For det er nemlig antall ganger du har gjentatt at det er andre som svarer deg og ikke motsatt.

Du tar sikkert sjansen på at ingen gidder sjekke den aktuelle tråden? For gjør noen det, kan man ved selvsyn se at du først saboterer tråden om dette viktige emnet ovenfor trådstarter, og deretter griser til tråden ytterligere ved å svare meg på mitt innlegg til trådstarter, med tullprat om at jeg er en voldtektsforbryter fordi jeg er mann, eller noe annet absurd i den dur.

Virker som du baserer_alt_ i tilværelsen på usannheter.

Vel, nå skal ikke jeg ta stillingen til ordbruken, men utover det var det en god oppsummering av hvordan du oppfører deg på nettet.

Forøvrig var det ikke mange dagene siden du gjentok til det kjedesommelig (som vanlig) at alle vi andre bare kunne overse de innleggene vi ikke likte.

Du har aldri tenkt tanken på hvorfor det er sllik at det er bare du som er utsatt for dette??

Selvinnsikt er heller ingen dum egenskap.

Vel, disse egotripp selvonanisttrådene som Sør stadig vekk starter rundt sin egen person hører vel strengt tatt bare hjemme i søppelbøtta.

Du er noe av det tristeste vi har på dol. At ikke du har blitt kastet på hue og ræva ut herfra (igjen) akkurat som du ble fra Dagbladets forum, er et under.

Gjest Nord og ned.

Du er noe av det tristeste vi har på dol. At ikke du har blitt kastet på hue og ræva ut herfra (igjen) akkurat som du ble fra Dagbladets forum, er et under.

Å ja, det var han flisgubbefikserte hasjrøykeren det ja..

Trodde du var avruset nå. Så feil kan man altså ta.

Nå har det seg faktisk slik i at i følge Webmaster deler klager til dem seg inn i to grupper, nemlig alle de svært mange som klager på hans fremferd på den ene siden, og usaklige tråder hvor han sutrer over andre, slik som denne tråden på den andre.

Oppdater virkeligeskartet ditt, for er det noe som bare kaster vann på mølla hos denne kasusen, så er det støtteerklæringer.

Ok. Men det unnskylder ikke denne negative måten du slenger om deg med psykiatriske diagnoser på.

Gjest speer

Og fra samme tråd:

''Se det kom den sedvanlige svadaen ja. – speer''

''Den sedvanlige rallingen fra deg, ja. – speer''

''Mer ralling fra deg. – speer''

''Det er dine sedvanlige bortforklaringer som er pinlige. – speer''

Det sier jo sitt.

''Det sier jo sitt.''

Det sier mest om deg. Men du får heller sladre til webmaster som den lille sippungen du er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...