Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

17

• ShitDiddelyDo

5

• hidi, the scorpion

2

• Louis Cyphre

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Som sagt, ingen av innleggene denne tråden handler om ble skrevet av meg.

Med vennlig hilsen

Jeg gjør som mange andre har gjort - jeg gir opp. Jeg har lenge tenkt at det må da være _noen_ som greier å nå inn til deg. I stedet viser du en svært ødeleggende egoisme som jeg egentlig ikke trodde om og ville tro om, deg. Tror mange, veldig mange, hadde likt deg og sett opp til deg hvis så ikke var tilfelle.

Jeg har ikke mer å si til deg med mindre du begynner å få opp øynene - noe jeg dessverre med stor sannsynlighet ikke vil oppleve. Og det gir meg, for min del, ikke lenger grunn til å ta til meg flere råd fra deg.

Jeg gjør som mange andre har gjort - jeg gir opp. Jeg har lenge tenkt at det må da være _noen_ som greier å nå inn til deg. I stedet viser du en svært ødeleggende egoisme som jeg egentlig ikke trodde om og ville tro om, deg. Tror mange, veldig mange, hadde likt deg og sett opp til deg hvis så ikke var tilfelle.

Jeg har ikke mer å si til deg med mindre du begynner å få opp øynene - noe jeg dessverre med stor sannsynlighet ikke vil oppleve. Og det gir meg, for min del, ikke lenger grunn til å ta til meg flere råd fra deg.

Hei,

Takk, men jeg skriver ikke her basert på hva andre måtte finne på å tenke/tro/mene om meg. :-)

Jeg startet en tråd her (hvis du leser hovedinnlegget) om hvilket språkbruk som finnes på forum, så da tenker jeg at det er greiest å diskutere det, og ikke alt mulig annet som flytter fokus fra det.

Med vennlig hilsen

Gjest MayLynn

Hei,

Takk, men jeg skriver ikke her basert på hva andre måtte finne på å tenke/tro/mene om meg. :-)

Jeg startet en tråd her (hvis du leser hovedinnlegget) om hvilket språkbruk som finnes på forum, så da tenker jeg at det er greiest å diskutere det, og ikke alt mulig annet som flytter fokus fra det.

Med vennlig hilsen

Ja for du flytter jo aldri fokus bort på noe annet enn det hovedinnlegget handler om i en tråd...

Gjest Nord og ned.

Hei,

Med vennlig hilsen

LOL, du er ikke sann! Allerde i ditt aller første innlegg i tråden flyttet du fokus milevis vekk fra innvandrere som voldtar og over på jøder, sigøynere, homoer, trygdede etc, samt over på alle dem som _ikke_ voldtar, og som selvsagt ikke har noe med emnet for tråden å gjøre.

HER er for ordens skyld inlegget: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4586835

Av og til lurer man på om du bare kødder med deg selv og andre. Du snakker jo konsekvent til et speilbilde.

Annonse

Gjest Nord og ned.

Det er stor forskjell mellom å sutre over at man ikke liker emnene i vanlige tråder (da kan man jo vare skrive noe selv), og å klage over slike innlegg som jeg siterer i hovedinnlegget, fordi de er redd for saklig diskusjon.

Når ble det _saklig_ og beskylde alle som påstår at det er noe som heter kultur i denne verden for å være kommunister? ref: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4586824

og alle dem som er bekymret over overfallsvoldtektsmenn for jødehatere? ref. http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4586824

Svarer er aldri, og det burde du vite.

Hei,

Med vennlig hilsen

Oi, her kaster du stein i glasshus så det synger!!!

Husker en tråd om småbarnsfamiliers situasjon i Norge eller noe, hvorpå du heller ville kritisere Carl I. Hagen for å ikke ha tatt for seg småbarnsfamiliers situasjon i den 3. verden!

Det er bare ett av tusen eksempler....

Gjest Så den går ikke

Vi er flere som er fullstendig klar over at det var slik, ja

Ja jeg fulgte faktisk ganske nøye med og det var en svært rolig tid på dol helt til kim78 kom inn her for så å gå over til sør igjen etter at alle med en gang skjønte at kim78 var sør allikevel.........

Gjest anthony s

Ja jeg fulgte faktisk ganske nøye med og det var en svært rolig tid på dol helt til kim78 kom inn her for så å gå over til sør igjen etter at alle med en gang skjønte at kim78 var sør allikevel.........

''Ja jeg fulgte faktisk ganske nøye med og det var en svært rolig tid på dol helt til kim78 kom inn her for så å gå over til sør igjen etter at alle med en gang skjønte at kim78 var sør allikevel.........''

Jepp, det er riktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...