Gjest Bilder som du tar selv altså. Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Hvor bestiller du bilder fra? Og da mener jeg de du tar selv, laster ned på pcen og så overfører til en nettbutikk (spar meg for minnepinne helvete, vil ikke høre et ord om det ). Jeg har prøvd fotoknutsen et par ganger og kvaliteten på bilden er noe helt ******** dårlig. Noen andre steder med BRA kvalitet på bildene og minnebank? Er det forskjell i pris osv? Del med meg a! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Cewe, hos Japan Foto, vinner stort sett testene. Men hvis bildene blir spesielt dårlige hos Knutsen kan det jo også være at det er noe galt med bildene i utgangspunktet. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Gjør det ikke så ofte, men når jeg har gjort det har jeg brukt Japan Photo. Bildene har blitt fine, de. 0 Siter
Gjest Bilder som du tar selv altså. Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Cewe, hos Japan Foto, vinner stort sett testene. Men hvis bildene blir spesielt dårlige hos Knutsen kan det jo også være at det er noe galt med bildene i utgangspunktet. pffføyt ;-) Takk for tips 0 Siter
Gjest Bilder som du tar selv altså. Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Bruker eurofoto, godt fornøyd Bra kvalitet på bildene? Blank og fin overflate og sånn? 0 Siter
Gjest Bilder som du tar selv altså. Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Gjør det ikke så ofte, men når jeg har gjort det har jeg brukt Japan Photo. Bildene har blitt fine, de. Flott, må sjekke det ut 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Bra kvalitet på bildene? Blank og fin overflate og sånn? Ja. 0 Siter
Line Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Cewe, hos Japan Foto, vinner stort sett testene. Men hvis bildene blir spesielt dårlige hos Knutsen kan det jo også være at det er noe galt med bildene i utgangspunktet. Jeg har også opplevd dårlige bilder fra Foto Knutsen. Ikke at selve bildet er dårlig, men de er skjevt klippet! Bestilte julekort gjennom dem for et par år siden, og fikk en del kopier av samme bilde. På noen manglet halve hodet, på andre var føttene borte. Ikke helt bra, kanskje... Kunne tenkt meg å framkalle mange bilder igjen, så denne tråden må jeg notere meg. 0 Siter
Gjest merlen Skrevet 29. mai 2011 Skrevet 29. mai 2011 Jeg har også opplevd dårlige bilder fra Foto Knutsen. Ikke at selve bildet er dårlig, men de er skjevt klippet! Bestilte julekort gjennom dem for et par år siden, og fikk en del kopier av samme bilde. På noen manglet halve hodet, på andre var føttene borte. Ikke helt bra, kanskje... Kunne tenkt meg å framkalle mange bilder igjen, så denne tråden må jeg notere meg. Mulig at dimensjonene på originalen og på kortet ikke var de samme, da kan dette skje. Husk å bruke bilder som har riktig dimensjon! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. mai 2011 Skrevet 29. mai 2011 Jeg har også opplevd dårlige bilder fra Foto Knutsen. Ikke at selve bildet er dårlig, men de er skjevt klippet! Bestilte julekort gjennom dem for et par år siden, og fikk en del kopier av samme bilde. På noen manglet halve hodet, på andre var føttene borte. Ikke helt bra, kanskje... Kunne tenkt meg å framkalle mange bilder igjen, så denne tråden må jeg notere meg. Det høres ut som rimelig grove feil. Sikker på at du har levert dem inn i korrekt størrelse? Jeg har kun forsøkt Cewe, og her kan jeg selv velge om jeg vil ta meg av alt av editering, eller overlate det til dem. Jeg velger å ta meg av alt, og det forutsetter at jeg legger inn bildene skikkelig. Hvis ikke vil de nok bli kappa opp. 0 Siter
Line Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Mulig at dimensjonene på originalen og på kortet ikke var de samme, da kan dette skje. Husk å bruke bilder som har riktig dimensjon! Joda, de var helt riktige. Bildene var bare klippet skjevt, så noen var helt fine, mens andre manglet litt av håret eller føttene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.