Gå til innhold

Hvor bestiller du bilder fra?

Gjest Bilder som du tar selv altså.

Anbefalte innlegg

Gjest Bilder som du tar selv altså.

Hvor bestiller du bilder fra? Og da mener jeg de du tar selv, laster ned på pcen og så overfører til en nettbutikk (spar meg for minnepinne helvete, vil ikke høre et ord om det :P ). Jeg har prøvd fotoknutsen et par ganger og kvaliteten på bilden er noe helt ******** dårlig. Noen andre steder med BRA kvalitet på bildene og minnebank? Er det forskjell i pris osv? Del med meg a! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365117-hvor-bestiller-du-bilder-fra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Cewe, hos Japan Foto, vinner stort sett testene.

Men hvis bildene blir spesielt dårlige hos Knutsen kan det jo også være at det er noe galt med bildene i utgangspunktet. ;)

Jeg har også opplevd dårlige bilder fra Foto Knutsen. Ikke at selve bildet er dårlig, men de er skjevt klippet! Bestilte julekort gjennom dem for et par år siden, og fikk en del kopier av samme bilde. På noen manglet halve hodet, på andre var føttene borte. Ikke helt bra, kanskje...

Kunne tenkt meg å framkalle mange bilder igjen, så denne tråden må jeg notere meg.

Gjest merlen

Jeg har også opplevd dårlige bilder fra Foto Knutsen. Ikke at selve bildet er dårlig, men de er skjevt klippet! Bestilte julekort gjennom dem for et par år siden, og fikk en del kopier av samme bilde. På noen manglet halve hodet, på andre var føttene borte. Ikke helt bra, kanskje...

Kunne tenkt meg å framkalle mange bilder igjen, så denne tråden må jeg notere meg.

Mulig at dimensjonene på originalen og på kortet ikke var de samme, da kan dette skje. Husk å bruke bilder som har riktig dimensjon!

ShitDiddelyDo

Det høres ut som rimelig grove feil. Sikker på at du har levert dem inn i korrekt størrelse?

Jeg har kun forsøkt Cewe, og her kan jeg selv velge om jeg vil ta meg av alt av editering, eller overlate det til dem. Jeg velger å ta meg av alt, og det forutsetter at jeg legger inn bildene skikkelig. Hvis ikke vil de nok bli kappa opp.

Mulig at dimensjonene på originalen og på kortet ikke var de samme, da kan dette skje. Husk å bruke bilder som har riktig dimensjon!

Joda, de var helt riktige. Bildene var bare klippet skjevt, så noen var helt fine, mens andre manglet litt av håret eller føttene. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...