Gjest andegakk Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10086217 ''Morgenrushet i travle Parkveien måtte vike da anda til statsminister Jens Stoltenberg ble en bade-and. Eskortert av statsministerfamilien og en rekke ansatte i statsministerens stab og sikkerhetstjeneste satt andemoren kursen for vannet i Slottsparken. - Det har vært hyggelig og morsomt å følge henne over lengre tid, og godt å se at det gikk bra til slutt. Jeg har lært masse om ender, sier statsministeren til VG Nett.'' Har ikke mannen viktigere ting å gjøre. Styre landet, for eksempel? 0 Siter
Gjest gakkgakk Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Jeg synes det er søtt. Ser at mannen får masse kritikk, men å følge noen endre over veien kan da virkelig ikke føre til at han ikke får gjort jobben sin ellers. Jeg hadde sansen for dette. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Dette er nok valgkamp-mat for å rette opp igjen etter fadesen rundt medaleutdelingen. :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 ''Har ikke mannen viktigere ting å gjøre. Styre landet, for eksempel'' Han burde heller ikke sove, spise, ha fritidsaktiviteter, besøke venner etc - en ting om gangen og for han er det å være statsminister! 0 Siter
tonie Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Det blir ikke mye mediedekning av slikt, da. Det hjelper veldig på med en andefamlie eller to. Han er en god og snill mann, den Jens. Bruker sykkelhjelm, er snill mot dyra og alt, og så har han jo Jern-Jonas ved sin side. Det føles så trygt og godt atte. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Tror du at han lar være å styre landet pga. ender? Han følger en andefamilie over en vei i noen minutter og viser frem sine menneskelige sider. Tenk så hyggelig avbrekk for han og vaktene i en hverdag. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Tror du at han lar være å styre landet pga. ender? Han følger en andefamilie over en vei i noen minutter og viser frem sine menneskelige sider. Tenk så hyggelig avbrekk for han og vaktene i en hverdag. Enig! Synes det var litt søtt jeg:-) 0 Siter
laban Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Ja, han burde tilkalt PST eller Securitas eller latt gakkene bli overkjørt. Da hadde nok alle vært fornøyde. 0 Siter
Gjest andegakk Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Ja, han burde tilkalt PST eller Securitas eller latt gakkene bli overkjørt. Da hadde nok alle vært fornøyde. Han kunne jo beholdt dem og servert andestek ved neste statsbesøk. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Haha, dritkult. Jeg synes det er viktig at statsministere bryr seg om ender, men det vitner om dårlig dømmekraft å kalle en mor for "veranda". 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Jeg syns det var moro, jeg. Man kan glede seg over de små, nære ting, selv om man har stort ansvar ellers. Dette var ikke noe å kritisere, snarere tvert i mot. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.