Gå til innhold

Her stopper Jens trafikken for andefamilien sin

Anbefalte innlegg

Gjest andegakk
Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10086217

''Morgenrushet i travle Parkveien måtte vike da anda til statsminister Jens Stoltenberg ble en bade-and.

Eskortert av statsministerfamilien og en rekke ansatte i statsministerens stab og sikkerhetstjeneste satt andemoren kursen for vannet i Slottsparken.

- Det har vært hyggelig og morsomt å følge henne over lengre tid, og godt å se at det gikk bra til slutt. Jeg har lært masse om ender, sier statsministeren til VG Nett.''

Har ikke mannen viktigere ting å gjøre. Styre landet, for eksempel?

Videoannonse
Annonse
Gjest gakkgakk
Skrevet

Jeg synes det er søtt. Ser at mannen får masse kritikk, men å følge noen endre over veien kan da virkelig ikke føre til at han ikke får gjort jobben sin ellers. Jeg hadde sansen for dette.

Skrevet

Dette er nok valgkamp-mat for å rette opp igjen etter fadesen rundt medaleutdelingen. :-)

Gjest togli
Skrevet

''Har ikke mannen viktigere ting å gjøre. Styre landet, for eksempel''

Han burde heller ikke sove, spise, ha fritidsaktiviteter, besøke venner etc - en ting om gangen og for han er det å være statsminister!

Skrevet

Det blir ikke mye mediedekning av slikt, da. Det hjelper veldig på med en andefamlie eller to. Han er en god og snill mann, den Jens. Bruker sykkelhjelm, er snill mot dyra og alt, og så har han jo Jern-Jonas ved sin side. Det føles så trygt og godt atte.

Gjest segunda
Skrevet

Tror du at han lar være å styre landet pga. ender? Han følger en andefamilie over en vei i noen minutter og viser frem sine menneskelige sider. Tenk så hyggelig avbrekk for han og vaktene i en hverdag.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Tror du at han lar være å styre landet pga. ender? Han følger en andefamilie over en vei i noen minutter og viser frem sine menneskelige sider. Tenk så hyggelig avbrekk for han og vaktene i en hverdag.

Enig! Synes det var litt søtt jeg:-)

Skrevet

Ja, han burde tilkalt PST eller Securitas eller latt gakkene bli overkjørt. Da hadde nok alle vært fornøyde.

Gjest andegakk
Skrevet

Ja, han burde tilkalt PST eller Securitas eller latt gakkene bli overkjørt. Da hadde nok alle vært fornøyde.

Han kunne jo beholdt dem og servert andestek ved neste statsbesøk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Haha, dritkult. :)

Jeg synes det er viktig at statsministere bryr seg om ender, men det vitner om dårlig dømmekraft å kalle en mor for "veranda".

Skrevet

Enig! Synes det var litt søtt jeg:-)

Enig

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg syns det var moro, jeg. Man kan glede seg over de små, nære ting, selv om man har stort ansvar ellers.

Dette var ikke noe å kritisere, snarere tvert i mot.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...