Gjest slappslappereslappest Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 For to-tre mnd siden fikk jeg kraftig forkjølelse/influensa og var syk i fire uker før jeg kontaktet lege. Nå er jeg syk igjen. Symptomer: gult/blodig snørr, smerter i kjeven/panna, hoste med gult oppspytt, litt tungpustet, og er ellers veldig slapp/redusert. Så til spørsmålet mitt: hvor lenge bør man egentlig vente og se, før man evt kontakter lege? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Jeg ville gått til legen nå, hvis jeg var deg, siden du nettopp hadde en slik langvarig runde. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Jeg ville tatt kontakt med lege. Kanskje du slipper å være syk på ukesvis. -mener jeg som har hatt to slike runder i vinter...uten å gå til lege. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Siden du forholdsvis nylig var gjennom en kraftig infeksjon, synes jeg det er greit å ringe legen nå - for kanskje å unngå en like lang sykeperiode 0 Siter
Gjest slappslappereslappest Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Jeg ville tatt kontakt med lege. Kanskje du slipper å være syk på ukesvis. -mener jeg som har hatt to slike runder i vinter...uten å gå til lege. Tusen takk for svar, til deg og de andre :-) Skjønner jeg bør smøre meg med tålmodighet ;-) Går alltid bihulebetennelse/bronkit/lungebetennelse over av seg selv bare man tar tiden til hjelp? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.