Gå til innhold

Skulle politiet hoppet i sjøen?

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderen

Det gjelder det samme her som ved leting etter savnede: man sender ikke ut letemanskaper hvis man ved det risikerer deres liv.

Faren er i sorg og sikkert i sjokk, og da er man ikke helt tilregnelig, så han kan unskyldes. Advokat Brynjar Melling derimot... Han burde takket nei til å ta saken. I stedet for å nøre opp rundt farens hat mot politiet som nå også vil koste ham store advokatutgifter, så burde han roet ned mannen.

Fortsetter under...

Det gjelder det samme her som ved leting etter savnede: man sender ikke ut letemanskaper hvis man ved det risikerer deres liv.

Faren er i sorg og sikkert i sjokk, og da er man ikke helt tilregnelig, så han kan unskyldes. Advokat Brynjar Melling derimot... Han burde takket nei til å ta saken. I stedet for å nøre opp rundt farens hat mot politiet som nå også vil koste ham store advokatutgifter, så burde han roet ned mannen.

Det koster ikke noe å anmelde (mulig advokaten utferdiget anmeldelsen).

Dersom det ikke var store bølger ville jeg sagt det ikke er et åpenbart svar på om politiet burde gjort noe.

Med vennlig hilsen

Gjest Hulderen

Det koster ikke noe å anmelde (mulig advokaten utferdiget anmeldelsen).

Dersom det ikke var store bølger ville jeg sagt det ikke er et åpenbart svar på om politiet burde gjort noe.

Med vennlig hilsen

Hm. Du har visst glemt at dine svar ikke intereserer meg. Jeg diskuterer aldri med meg, så du kan like godt hoppe over mine innlegg, slik jeg hopper over dine.

petter smart

Han har altså ingen problemer med at noen annens far, sønn, bror og ektemann skal risikere sitt liv, bare de redder datteren hans.

Å påstå at politiet har tatt livet av henne er et slag langt under beltestedet. Han burde vært anmeldt for ærekrenkelse selv.

Kanskje kunne en politimann hoppet uti og reddet henne. Men kan vi kreve det? Og hvor skulle en i så fall satt grensen for hvor langt en politimann må gå i tjenesten?

Synes det er vanskelig å vite hva som er rett.

I byen jeg bor i hadde vi et tilfelle i fjor at en full mann falt på sjøen. Det sto en politimann i nærheten, og han hoppet uti og reddet mannen. Vil tro han hadde druknet om ikke politimannen hadde vært der.

Men det er selvsagt et spørsmål om hvor lang skal man gå for å redde andres liv.

Hm. Du har visst glemt at dine svar ikke intereserer meg. Jeg diskuterer aldri med meg, så du kan like godt hoppe over mine innlegg, slik jeg hopper over dine.

Du står helt fritt til ikke å svare på mine innlegg.

Jeg står helt fritt til å svare på de innleggene jeg ønsker å svare på.

Med vennlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...