Gå til innhold

Kjenner du en alkoholiker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alkoholikere er like forskjellige som alle andre folk. Jeg kjenner et par stykker. De er snille, men klarer ikke å styre seg og renner full rett som det er. Heldigvis, så er det snakk om naboer, ikke familie - så jeg velger selv hvor tett innpå livet jeg ønsker å ha dem.

Gjest Gullars og Gulla

Ja, jeg kjenner en, og han er supersosial og morsom. Alltid gøy på fest, og alltid gøy å møte ute, for han kjenner så mange fra forskjellige miljøer, han går ut og drikker med alle mulige folk. Han er musiker og veldig begavet. Men jeg syns synd på kona og barna, de blir ikke prioritert. Så har jeg kjent en, han var jeg litt kjæreste med, og det var fint en liten stund litt av samme årsaker, han var fin å gå ut og drikke øl med, men det ble for vanskelig, hans liv var ikke forenelig med mitt og vi har kutta all kontakt for mange år siden. jeg lurer ofte på hvordan det går med han og er redd for å møte ham som en utslitt alkoholiker. Han fikset ikke jobb og det ble for mye at jeg syntes synd på ham og alt rotet i livet hans.Men jeg likte ham jo som person.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...