Gå til innhold

CD'en sitter fast i Mac'en.

Anbefalte innlegg

Er det MacBook du har? Ved siden av den saken jeg stikker cd-en inn i er det et hull. Jeg gidder ikke sjekke bruksanvisninga, men kanskje dette hullet duger til noe når cd-en må ut? Ikke stikk noe inn uten å vite hva det er, men kanskje det står noe i bruksanvisningen om dette?

Jeg har overtatt MACen etter søstera mi. Den er noen år gammel så noe bruksanvisning har jeg ikke. Ødelegger jeg hvis jeg stikker noen skarpe gjenstander inn der.

Fortsetter under...

Caloni Makaroni

Har restartet den mange ganger uten at det skjer noe.

Og du trykker -og holder inne- ejectknappen? Jeg hadde et problem med en cd med hakk i, da måtte jeg trykke og holde inne kanskje 5-10 sekunder, og så kunne det ta enda litt tid, og så kom den krypende ut :P

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg har overtatt MACen etter søstera mi. Den er noen år gammel så noe bruksanvisning har jeg ikke. Ødelegger jeg hvis jeg stikker noen skarpe gjenstander inn der.

Noen her sier du kan trykke noe inn der, men jeg ville vært skeptisk. Hullet hos meg er rektangulært, og ser ikke ut som et typisk stikk-inn-en-penn-hull.

Hvis jeg var deg tror jeg at jeg ville ringt Apple Support. Eventuelt kan du jo ta den med deg til en Mac-forhandler hvis du har noe sånt rundt deg. De fikser det sikkert mens du venter, for dette kan ikke være rare prosjektet. De har helt sikkert vært borti problemet før.

Har restartet den mange ganger uten at det skjer noe.

Prøv å restarte den mens du holder inne musetasten HELE tiden men du starter opp. Har du prøvd alle tenkelige utveier foreslått i tråden, inklusive binders i hullet ved siden av CD-spilleren (hvis der er noe hull), så er det neppe mer du kan gjøre selv.

Noen her sier du kan trykke noe inn der, men jeg ville vært skeptisk. Hullet hos meg er rektangulært, og ser ikke ut som et typisk stikk-inn-en-penn-hull.

Hvis jeg var deg tror jeg at jeg ville ringt Apple Support. Eventuelt kan du jo ta den med deg til en Mac-forhandler hvis du har noe sånt rundt deg. De fikser det sikkert mens du venter, for dette kan ikke være rare prosjektet. De har helt sikkert vært borti problemet før.

''Hvis jeg var deg tror jeg at jeg ville ringt Apple Support. Eventuelt kan du jo ta den med deg til en Mac-forhandler hvis du har noe sånt rundt deg. De fikser det sikkert mens du venter, for dette kan ikke være rare prosjektet. De har helt sikkert vært borti problemet før.''

Av alle råd så tror jeg at jeg går for den. Jeg vil ikke risikere å ødelegge den vet å klusse mer på egenhånd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...