Gå til innhold

Ikke hjelp å få ?

Anbefalte innlegg

Gjest Little Lie

Da psykologen min gikk ut i ubegrenset sykemelding sa jeg nei takk til å overføres til en annen siden han regnet med å bli borte 2-3 mnd bare. Det viste seg i mildertid at det skulle ta mye lenger tid, og nå vil jeg tilbake i behandling. Legen min henviste meg til et psyk. senter og sa at det ikke ville ta så lang tid før jeg kom til, siden jeg allerede var i et opplegg med en annen. Det skulle ta 1 mnd før psyk. senteret klarte å svare meg, og i brevet står det at de regner med å kunne kontakte meg innen tre mnd.

Etter å ha mannet meg opp i en mnd turde jeg endelig ringe legen min i dag for å spørre om det ikke er noe han kan gjøre. Legen min var selvfølgelig borte hele uken, og om jeg tør ringe tilbake på mandag er en annen sak.

Er rimelig desperat nå etter noen å prate med. Jeg har ingen andre enn en eventuell psykolog. Min frustrasjon, sinne og fortvilelse går ikke bare utover meg men også de som måtte være rundt meg. Jeg vil så gjerne ha en fast psykolog, men det ser ut til å være umulig ? hvem kan jeg kontakte ? hvem kan hjelpe meg ? er det ikke _noen_ muligheter for at jeg skal få kunne snakke med noen før psyk.senteret _kanskje_ har tid til å ta en samtale med meg?

Jeg er så DRIT lei våkenetter, tårer, frustrasjon..

Hvorfor kan ikke noen hjelpe meg da ?!

:..(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36518-ikke-hjelp-%C3%A5-f%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...