Gå til innhold

Bedervet blåskjell

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Du verden - endelig én ting der jeg lager fra bunnen hver gang og andre dolere av og til "jukser" :-)

Jeg har ikke prøvd lasagne halvfabrikata siden studietiden....og det er lenger siden enn jeg tør å tenke på...

Noe har det nok også å gjøre med at jeg lager svære porsjoner og har til ekstramat til tenåringene utover uka etter... De elsker det til frokost og lunch osv.

Ja, jeg lager også litt ekstra, har en middagsporsjon + et par "matpakkeporsjoner" i fryseren :-).

Lasagne fra bunnen er selvsagt langt bedre, men Knorr sin er "skuffende god" (og langt bedre en Toros)! Og den er faktisk laget i en håndvending - med kun én kjele. Lasagne fra bunnen tar vel nærmere halvannen time, og det blir masse klin og oppvask.

Fortsetter under...

Ja, jeg lager også litt ekstra, har en middagsporsjon + et par "matpakkeporsjoner" i fryseren :-).

Lasagne fra bunnen er selvsagt langt bedre, men Knorr sin er "skuffende god" (og langt bedre en Toros)! Og den er faktisk laget i en håndvending - med kun én kjele. Lasagne fra bunnen tar vel nærmere halvannen time, og det blir masse klin og oppvask.

''Og den er faktisk laget i en håndvending - med kun én kjele. Lasagne fra bunnen tar vel nærmere halvannen time, og det blir masse klin og oppvask.''

Jeg bruker det argumentet der i en rekke andre tilfeller, men akkurat lasagne har jeg kommet inn i vanen med å lage selv... Men jeg skal sannelig sjekke ut Knorrs en gang! For jeg bruker ofte juks til andre ting...f.eks. liker jeg godt den nye pizzadeigen. Det synes jeg er styrete å lage...

''Og den er faktisk laget i en håndvending - med kun én kjele. Lasagne fra bunnen tar vel nærmere halvannen time, og det blir masse klin og oppvask.''

Jeg bruker det argumentet der i en rekke andre tilfeller, men akkurat lasagne har jeg kommet inn i vanen med å lage selv... Men jeg skal sannelig sjekke ut Knorrs en gang! For jeg bruker ofte juks til andre ting...f.eks. liker jeg godt den nye pizzadeigen. Det synes jeg er styrete å lage...

''Men jeg skal sannelig sjekke ut Knorrs en gang!''

Æsj. Den eneste halvfabrikata lasagnen som er god er Toros fullkornslasagne - den er faktisk veldig god! Den vanlige er smakløs og Knorr sin er heller ikke god synes vi i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...