Gå til innhold

Gutter og jenter overnatte sammmen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest også en mor til jente

Det hadde jeg ikke tillatt. Der hadde jeg ikke tatt noen sjanser. Tenker at det er noen år man normalt sett ikke tillatter overnatting med venner med det motsatte kjønn. Og det er vel fra den alderen og til de er voksne og bestemmer selv.

At foreldre har høy utdannelse betyr ikke nødvendigvis at barna er er noen go-unger.

Annonse

Gjest ny situasjon for oss..

Det hadde jeg ikke tenkt på, jeg tror de er i yngste laget for å finne på noe sprell.

Takk, slik tenker egentlig jeg også...

De er mye sammen på dagtid også, i skogen i flere timer, og kunne likegjerne gjort noe galt der om de tenkte slik.

Takk, slik tenker egentlig jeg også...

De er mye sammen på dagtid også, i skogen i flere timer, og kunne likegjerne gjort noe galt der om de tenkte slik.

Det er noen som er fryktelig tidlig ute da, men 11 år er nok for tidlig. Har hun skjønt poenget enda da? Jeg synes som det virker som at jentene har en periode først hvor de synes alle gutter er dumme før de plutselig begynner å forelske seg og da er de ikke så dumme lenger.

Det er noen som er fryktelig tidlig ute da, men 11 år er nok for tidlig. Har hun skjønt poenget enda da? Jeg synes som det virker som at jentene har en periode først hvor de synes alle gutter er dumme før de plutselig begynner å forelske seg og da er de ikke så dumme lenger.

Ja, og dessuten modnes jentene fortere enn guttene, så når jentene først forelsker seg er det gjerne i noen litt eldre.

Likevel, jeg tror kanskje jeg ville nølt litt.

men det jeg ville gjort, var nok å tatt en telefon til foreldrene og drøftet litt hva de tenker om det.

Gjest Elextra

Det hadde jeg ikke tillatt. Der hadde jeg ikke tatt noen sjanser. Tenker at det er noen år man normalt sett ikke tillatter overnatting med venner med det motsatte kjønn. Og det er vel fra den alderen og til de er voksne og bestemmer selv.

At foreldre har høy utdannelse betyr ikke nødvendigvis at barna er er noen go-unger.

''Det hadde jeg ikke tillatt. Der hadde jeg ikke tatt noen sjanser. Tenker at det er noen år man normalt sett ikke tillatter overnatting med venner med det motsatte kjønn''

Høres voldsomt strengt ut, spør du meg. Vis nå barna litt tillitt. En kan jo tross alt følge med når de er i ens eget hus, de er flere sammen og en har anledning til å følge med.

Jeg hadde ikke tillatt det!

Hvorfor ikke? De har sex når de er 14, ikke 11 år enten du liker det eller ikke og du har mye bedre kontroll på ungene hvis du er åpen og ærlig. De får p-piller hos helsesøster enten du vil eller ikke, vet du, og det er jammen meg det viktigste at de ikke blir gravide. Jeg regner med at du har lært jenta di at hun ikke skal knulle rundt ;o)

Annonse

''Jeg synes som det virker som at jentene har en periode først hvor de synes alle gutter er dumme''

Du er fremdeles litt der? :glis:

Med vennlig hilsen

Mrs. Wallace

Jeg ville ihvertfall fokusert mer på om jeg kjente barna, altså guttene, _og_ deres foreldre, enn hva slags kjønn de hadde.

''Jeg ville ihvertfall fokusert mer på om jeg kjente barna, altså guttene, _og_ deres foreldre, enn hva slags kjønn de hadde.''

...for ikke å snakke om at jeg ville lagt vekt på dette framfor hva slags utdanning foreldrene har. Det er ikke akkurat CV-en som avgjør om jeg lar ungene mine overnatte et sted.

Hvis det er et normalt venneforhold og foreldrene er alminnelig oppegående, hadde jeg tillatt det.

Med "normalt venneforhold" mener jeg f.eks. at ungene har kjent hverandre en stund, liker å være sammen og oppfører seg "likt", altså at ikke f.eks. en av dem er en villstyring av en leder og de andre gjør alt han sier med skrekkblandet fryd og beundring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...