Gå til innhold

HTC - synkronisering av google kalender

Anbefalte innlegg

Tvillingmamma

Jeg har brukt google kalender på min htc i snart to år problemfritt. Plutselig nå forsvant alt jeg har lagt inn og jeg får bare opp visning av noen få kalendre. Jeg har sjekket at det er krysset av for alle kalendre jeg vil se, men det vises ikke på skjermen. Jeg ser jo at det ligger inne på google-kontoen, men får det nå ikke opp på tlf.....

Jeg skjønner bare ikke hva som er feil... noen som forstår hva jeg mener og som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365199-htc-synkronisering-av-google-kalender/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacoba

Dette var rart at du skrev - akkurat det samme skjedde meg nå i ettermiddag. Alt i google-kalenderen på tlf min er borte. Jeg slo faktisk på pcen min nå i sta for å sjekke kalenderen her, og notatene mine ligger heldigvis der ennå. Men jeg skjønner ikke hva som er feil med synkroniseringen..

Tvillingmamma

Dette var rart at du skrev - akkurat det samme skjedde meg nå i ettermiddag. Alt i google-kalenderen på tlf min er borte. Jeg slo faktisk på pcen min nå i sta for å sjekke kalenderen her, og notatene mine ligger heldigvis der ennå. Men jeg skjønner ikke hva som er feil med synkroniseringen..

Så rart... jeg prøver nå å legge inn noe på nytt, og ser at når jeg kopierer en hendelse til en annen kalender og lagrer og så synkroniserer, kommer den inn, men da lurer jeg på om jeg skal la alt bero og håpe på at det er en feil et annet sted enn i min tlf.... Får litt angst ved å tenke på at jeg må inn å kopiere hele skiftplanen min... Er mye jobb å legge den inn for hele året...

Gjest Jacoba

Så rart... jeg prøver nå å legge inn noe på nytt, og ser at når jeg kopierer en hendelse til en annen kalender og lagrer og så synkroniserer, kommer den inn, men da lurer jeg på om jeg skal la alt bero og håpe på at det er en feil et annet sted enn i min tlf.... Får litt angst ved å tenke på at jeg må inn å kopiere hele skiftplanen min... Er mye jobb å legge den inn for hele året...

Det er det jeg også frykter at jeg må.. Men gjør det via Pcen, om jeg redigerer en aktivitet som f.eks er satt av fra kl 17:00 til 18:00 og endrer den til kl 17:01 og lagrer, så legger den seg inn i tlf igjen.

Men det er fremdeles mye jobb, og er også redd det vil bli borte igjen.. Har fryktet at dette vil skje en dag, jeg er helt avhengig av en slik kalender.

Tvillingmamma

Det er det jeg også frykter at jeg må.. Men gjør det via Pcen, om jeg redigerer en aktivitet som f.eks er satt av fra kl 17:00 til 18:00 og endrer den til kl 17:01 og lagrer, så legger den seg inn i tlf igjen.

Men det er fremdeles mye jobb, og er også redd det vil bli borte igjen.. Har fryktet at dette vil skje en dag, jeg er helt avhengig av en slik kalender.

Ja, ser at det funker, litt lettere enn det jeg prøvde først, men utrolig mye jobb :( også rart at noen av kalenderne mine ligger inne, men de fleste er borte.... snodige greier altså

Tvillingmamma

åhh, kjenner at jeg nesten blir dårlig jeg av å sitte med dette arbeidet... utrolig kjedelig :(

Annonse

Tvillingmamma

Så fint at du skrev det. Akkurat det samme har skjedd meg - alt forsvant for et par dager siden.

Da er det nok en feil hos Google.

hehe, ja felles skjebne, felles trøst :)

Jeg trodde det var noe jeg plutselig gjorde feil, og dette stedet er jo stedet å få hjelp til både det ene og det andre!

Helt tydelig at det er en google-feil, men håper vi på at de ordner opp, eller må vi gjøre hele jobben om igjen....?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...