l@bamba Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Er i bakemodus, og lurer på å lage maistrekanter, noen som har ei oppskrift til meg?? 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Niks, men du kan få oppskrift på vanlig trekant av meg. To menn og en dame, eller to damer og en mann. 0 Siter
Gjest eller no' Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Niks, men du kan få oppskrift på vanlig trekant av meg. To menn og en dame, eller to damer og en mann. Da er vel ikke maistrekant så vanskelig heller? En dame, en mann og en maiskolbe? En dame, to maiskolber? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Da er vel ikke maistrekant så vanskelig heller? En dame, en mann og en maiskolbe? En dame, to maiskolber? knegg 0 Siter
l@bamba Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Skrevet 28. mai 2011 Niks, men du kan få oppskrift på vanlig trekant av meg. To menn og en dame, eller to damer og en mann. hehe... tror jeg holder meg til bakinga. jeg... 0 Siter
l@bamba Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Skrevet 28. mai 2011 Da er vel ikke maistrekant så vanskelig heller? En dame, en mann og en maiskolbe? En dame, to maiskolber? åh... ikke mais på boks altså? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.