Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje du kan ringe tannlegevakta å høre? Sånn grønt munnskyllevann på apotek og av og til butikker Listerine, skal ta bakterier også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fjor hadde jeg en fortann som ble mer og mer løs. Til slutt mistet jeg den helt! Det viste seg at den var rotfylt for lenge siden (det viste ikke, for den var ikke misfarget slik jeg har hørt slike tenner skal bli).

Jeg fikk ny tann på stift, og det kostet ikke 20 000!

Håper ikke dette gjelder deg; du mister nok ikke tanna! Du er jo yngre enn meg også.

Dark-Angel 82
Skrevet

Å nei.. Dette minner meg om meg selv i vinter.. Oppdaget plutselig at ene tannen min var løs. Kom klikkelyd av den også, men jeg blødde ikke.Hadde ikke vondt.

Men etter et par dager kom verken... Det var et smertehelvete utav en annen verden!!!. Tannen var død, men røttene fulle var betennelse... Måtte rotfylle, og er enda ikke ferdig med den...

KOM DEG TIL TANNLEGEN PRUST!

*klem*

Dark-Angel 82
Skrevet

Dette er da ingen krise, prust:-) Du får tannimplantat for 20 000 pr. tann:-)

Det er KRISE for min lommebok,... :(

Gjest frillen
Skrevet

Ja det må være moro å le av andres vondter....

En god latter forlenger livet. Verdt å tenke på kanskje? Nå humret jeg av Colette og oppfattet ikke at hun hadde vondt noe sted. Jeg fleipet også med innleggskriver, huff og huff.

Gjest prust
Skrevet

Å nei.. Dette minner meg om meg selv i vinter.. Oppdaget plutselig at ene tannen min var løs. Kom klikkelyd av den også, men jeg blødde ikke.Hadde ikke vondt.

Men etter et par dager kom verken... Det var et smertehelvete utav en annen verden!!!. Tannen var død, men røttene fulle var betennelse... Måtte rotfylle, og er enda ikke ferdig med den...

KOM DEG TIL TANNLEGEN PRUST!

*klem*

Huff...

Jeg traff faktisk tilfeldigvis tannlegen min i byen i dag (på biblioteket!) og fikk fortalt ham om fortanna. Han så litt beykmret ut, og sa at jeg burde ringe og få time ganske raskt :-(

Får gjøre det da...

Gjest prust
Skrevet

I fjor hadde jeg en fortann som ble mer og mer løs. Til slutt mistet jeg den helt! Det viste seg at den var rotfylt for lenge siden (det viste ikke, for den var ikke misfarget slik jeg har hørt slike tenner skal bli).

Jeg fikk ny tann på stift, og det kostet ikke 20 000!

Håper ikke dette gjelder deg; du mister nok ikke tanna! Du er jo yngre enn meg også.

Tanna mi er ikke rotfylt. Det vet jeg. Har hatt en rotfylling, og den er nede.

Joda - det er ikke verdens undergang om jeg mister tanna, men det er jo kjipt da.

Traff tannlegen min i byen i dag, og fortalte om fortanna. Og han sa jeg burde komme kjapt slik at han fikk sett ordentlig på den.

Dark-Angel 82
Skrevet

Huff...

Jeg traff faktisk tilfeldigvis tannlegen min i byen i dag (på biblioteket!) og fikk fortalt ham om fortanna. Han så litt beykmret ut, og sa at jeg burde ringe og få time ganske raskt :-(

Får gjøre det da...

Ja, gjør det.. Jeg håper virkelig ikke du får smerter.. Ingenting er så grusomt som tannverk... :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...