Caloni Makaroni Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Det må vel finnes noen av dere her inne? Jeg slo lilletåen min skikkelig i begynnelsen av mars, tenkte det var forstuing, men den er fortsatt hoven. Derfor tenker jeg at det nok var brudd likevel. Den gjør ikke vondt lenger. Hvor lang tid tar det før hevelsen går ned etter et brudd? Jeg tror ikke den har grodd feil, den ser ikke misformet ut ellers (men vanskelig å se på sånne små tær, da ) 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Aner ikke..Men det hørtes ikke noe godt ut.. God bedring! 0 Siter
tonie Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Jeg brakk et par tær for noen måneder siden. De var hovne og blå i to, tre uker. 0 Siter
elfi Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Brakk av ei tå for en stund siden. 3 mnd, sa legen. Men det tok litt lengre tid. litt skjev, men ikke så mye at det gjør noe. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Skrevet 29. mai 2011 Brakk av ei tå for en stund siden. 3 mnd, sa legen. Men det tok litt lengre tid. litt skjev, men ikke så mye at det gjør noe. Da satser jeg på at det legen din sa gjelder for meg - så ordner det seg med tider og stunder 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Skrevet 29. mai 2011 Jeg brakk et par tær for noen måneder siden. De var hovne og blå i to, tre uker. Takk for svar! Jeg er vel litt tregere tilhelet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.