Gå til innhold

Jakten på telysestaker

Anbefalte innlegg

Gjest jaja mensannn

Jeg har så dilla på telysestaker. Får aldri nok, og elsker simpelthen å variere og stadig kjøpe nye. Nå har jeg et helt skap til staker å variere med, og er stadig på jakt etter flere:o) Er det andre som er like galen som meg? Jeg blir bent ut lykkelig over å komme hjem og ta i bruk enda en stake:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365232-jakten-p%C3%A5-telysestaker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg har ikke på den måten. Jeg pleier å kjøpe nye når jeg forandrer på fargene i rommet. Får mange sånne til jul da, så jeg har da endel slike i skapene jeg også.

Du er i godt selskap. Det er lett å se på det enorme utvalget i alle krimkramsbutikkene rundt om.

Jeg har det sånn med sko. Jeg blir nesten direkte lykkelig av å kjøpe sko:)

Gjest Shira :o)

Nei, jeg har ikke på den måten. Jeg pleier å kjøpe nye når jeg forandrer på fargene i rommet. Får mange sånne til jul da, så jeg har da endel slike i skapene jeg også.

Du er i godt selskap. Det er lett å se på det enorme utvalget i alle krimkramsbutikkene rundt om.

''Jeg blir nesten direkte lykkelig av å kjøpe sko:)

''

Jeg blir lykkelig, ikke bare nesten. Er skoene kjøpt i utlandet i tillegg, da er jeg helt solgt, da kan sambo bare forsvinne for jeg har all glede jeg trenger.

Hvem blir ikke det :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...