Gjest jaja mensannn Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Jeg har så dilla på telysestaker. Får aldri nok, og elsker simpelthen å variere og stadig kjøpe nye. Nå har jeg et helt skap til staker å variere med, og er stadig på jakt etter flere:o) Er det andre som er like galen som meg? Jeg blir bent ut lykkelig over å komme hjem og ta i bruk enda en stake:o) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Nei, denne fetisjen har jeg ikke hørt om før. 0 Siter
laban Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 * peker på Psykiatriforum * :-)) Det er i hvert fall ikke vanskelig å finne det du samler på. Jeg synes det er for mange telysestaker i verden. Men jeg bryr meg ikke med hva andre har i skapene sine. 0 Siter
tonie Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Nei, jeg har ikke på den måten. Jeg pleier å kjøpe nye når jeg forandrer på fargene i rommet. Får mange sånne til jul da, så jeg har da endel slike i skapene jeg også. Du er i godt selskap. Det er lett å se på det enorme utvalget i alle krimkramsbutikkene rundt om. Jeg har det sånn med sko. Jeg blir nesten direkte lykkelig av å kjøpe sko:) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Nei, jeg har ikke på den måten. Jeg pleier å kjøpe nye når jeg forandrer på fargene i rommet. Får mange sånne til jul da, så jeg har da endel slike i skapene jeg også. Du er i godt selskap. Det er lett å se på det enorme utvalget i alle krimkramsbutikkene rundt om. Jeg har det sånn med sko. Jeg blir nesten direkte lykkelig av å kjøpe sko:) ''Jeg blir nesten direkte lykkelig av å kjøpe sko:) '' Jeg blir lykkelig, ikke bare nesten. Er skoene kjøpt i utlandet i tillegg, da er jeg helt solgt, da kan sambo bare forsvinne for jeg har all glede jeg trenger. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Nei, jeg har ikke på den måten. Jeg pleier å kjøpe nye når jeg forandrer på fargene i rommet. Får mange sånne til jul da, så jeg har da endel slike i skapene jeg også. Du er i godt selskap. Det er lett å se på det enorme utvalget i alle krimkramsbutikkene rundt om. Jeg har det sånn med sko. Jeg blir nesten direkte lykkelig av å kjøpe sko:) Hvem blir ikke det ) 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Fint å bytte ut stake innimellom, men blir fort rot om man får for mange i hus. 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Jeg er også litt sånn... Men jeg varierer heller med fargen på lysene jeg da Bruker en farge i leiligheten og bytter da jeg blir lei 0 Siter
Mandolaika Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 ''Jeg blir bent ut lykkelig over å komme hjem og ta i bruk enda en stake:o)'' Hehe, den kan fort misforstås den der, hvis man ikke har sett overskriften eller noe av det andre innholdet. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Fint å bytte ut stake innimellom, men blir fort rot om man får for mange i hus. ''Fint å bytte ut stake innimellom, men blir fort rot om man får for mange i hus. ;)'' *knis* 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 29. mai 2011 Skrevet 29. mai 2011 ''Fint å bytte ut stake innimellom, men blir fort rot om man får for mange i hus. ;)'' *knis* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.