Gå til innhold

Kommer det noen i din begravelse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tror det

Hvis jeg dør nå tror jeg faktisk det vil komme mange i min begravelse. det gjor vel gjerne det når såpass unge mennesker dør. Det kommer forøvrig litt på hvor jeg eventuelt bli begravet også, ville jeg tro. Jeg har flyttet langt fra familien. Dersom jeg gravlegges her jeg bor nå ville jeg kanskje tro at det kommer fler enn om jeg gravlegges der. Jeg ville tror det kom kolleger, mer eller mindre perifere bekjente og venner, osv.

Uten at jeg egentlig kan si jeg har noe stort nettverk og mange venner, så innser jeg at det nok vil være folk nok i begravelsen. Altså hvis jeg dør nå.

Gjest Lakota

Hvis jeg dør nå tror jeg faktisk det vil komme mange i min begravelse. det gjor vel gjerne det når såpass unge mennesker dør. Det kommer forøvrig litt på hvor jeg eventuelt bli begravet også, ville jeg tro. Jeg har flyttet langt fra familien. Dersom jeg gravlegges her jeg bor nå ville jeg kanskje tro at det kommer fler enn om jeg gravlegges der. Jeg ville tror det kom kolleger, mer eller mindre perifere bekjente og venner, osv.

Uten at jeg egentlig kan si jeg har noe stort nettverk og mange venner, så innser jeg at det nok vil være folk nok i begravelsen. Altså hvis jeg dør nå.

Ja, de kommer ofte når det er for sent! Har merket meg det.

Annonse

Gjest Høstløv

Aner ikke, men det bryr meg mindre... Er jeg død, så vet jeg ingenting:(

Vil heller ha familie og venner mens jeg fremdeles lever;)

''Vil heller ha familie og venner mens jeg fremdeles lever;)''

Det er da familie og vennene mine, jeg har mens jeg lever, jeg regner med vil komme i min begravelse.

hidi, the scorpion

''Vil heller ha familie og venner mens jeg fremdeles lever;)''

Det er da familie og vennene mine, jeg har mens jeg lever, jeg regner med vil komme i min begravelse.

'' jeg regner med vil komme i min begravelse.''

Tror nok de dukker opp i begravelsen min, men det er overhodet ikke noe jeg tenker på.

hidi, the scorpion

Hvis jeg døde her og nå ville det sikkert komme veldig mange, men hvis jeg får bli gammel blir det vel tynt i rekkene.

''Hvis jeg døde her og nå ville det sikkert komme veldig mange, men hvis jeg får bli gammel blir det vel tynt i rekkene.''

Godt sagt;)

Annonse

Gjest segunda

Jeg håper virkelig at jeg blir i mine foreldres begravelse og ikke omvendt. Jeg har allerede fulgt en bror til graven, og aner ingenting om hvor mange av mine søsken blir i min begravelse.

For alt jeg vet kan det bli en hel flokk med barnabarn og barnebarnebarn.

vel hvis du ikke går i andres begravelser så kan du ikke regne med at de kommer i din :D

Jeg har lurt litt på om begravelser som etter avdødes ønskes holdes i stillhet egentlig er et ønske om å bevare sitt ettermæle. Ingen vil vel bli husket som den person som ingen kom i begravelsen til? Da er det bedre å sørge for at begravelsen ikke ble annonsert.

Gjest Høstløv

vel hvis du ikke går i andres begravelser så kan du ikke regne med at de kommer i din :D

Jeg har lurt litt på om begravelser som etter avdødes ønskes holdes i stillhet egentlig er et ønske om å bevare sitt ettermæle. Ingen vil vel bli husket som den person som ingen kom i begravelsen til? Da er det bedre å sørge for at begravelsen ikke ble annonsert.

''Jeg har lurt litt på om begravelser som etter avdødes ønskes holdes i stillhet egentlig er et ønske om å bevare sitt ettermæle. ''

Det kan også bli ordnet som en privat seremoni, hvor bare inviterte får lov å delta.

''Jeg har lurt litt på om begravelser som etter avdødes ønskes holdes i stillhet egentlig er et ønske om å bevare sitt ettermæle. ''

Det kan også bli ordnet som en privat seremoni, hvor bare inviterte får lov å delta.

ja eller den varianten. Jeg husker at farmoren min var veldig opptatt av hvor mange som ville komme i hennes begravelse. Hun var syk og ganske bortreist helt på slutten men dette opptok henne i stor grad. Jeg tror hun tippet at det var rundt 16 som kom men vi var visst 24 ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...