Gå til innhold

Hvor mange ganger fiser du pr. dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Olikot
Skrevet

Jeg fiser mange ganger pr. dag. Men gjør damer det også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så et tv-program om slikt nylig. De påstod at damer flest slipper ut 2-3 liter hver dag:)

Skrevet

Damer fiser aldri.

Vi raper ikke heller.

Går aldri på do heller.

Vi er egentlig aliens fra det ytre rom og har ikke menneskelige behov eller svakheter.

candyqueen_83
Skrevet

Hvis jeg ikke klarer å holde meg til lavkarboen min en dag kan jeg fise ganske mange ganger. Haha.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg så et tv-program om slikt nylig. De påstod at damer flest slipper ut 2-3 liter hver dag:)

Er det like forurensende og kupromp?

Gjest Melis36
Skrevet

ja kjære land her er fispipa i orden,og det brummer i stjerten hverdag.

Skrevet

Ja, det gjør vi. Og jeg har ikke helt kontroll heller, lener jeg meg fram så kommer det en skikkelig en, det skal jo ut.

Gjest Lakota
Skrevet

Hehe,for en tråd :)

Tror ikke jeg fiser så mye om dagen, men om natta. Sover alene uansett ;)

Gjest Hulderen
Skrevet

Det er ikke noe jeg tenker så mye over. jeg tror ikke at jeg fiser til vanlig. Men hvis jeg har spist noe jeg ikke tåler, så kan jeg fise mange ganger.

Jeg tror det der er velig individuelt. Min svigermor har dårlig fordøyelse, og hun fiser mye. Så ille at det kan være pinlig. Er glad min mann ikke har arvet det.

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, vi fiser - men vi fiser lavendel og regnbuer.

Gjest togli
Skrevet

Jeg leste et sted at alle mennesker fiser i snitt 14 ganger i døgnet;)

Jeg greier ikke å tro at jeg fiser så ofte, så det må vel bety at dere mannfolka trekker snittet opp ganske mye? :P

Skrevet

Joda, jeg fiser en del ganger på en dag. Driver ikke å teller, men jeg merker at det blir mye luft av å drikke noe med kullsyre, eller hvis jeg spiser erter, bønner eller potetmos.

Gjest prust
Skrevet

Ja, vi fiser - men vi fiser lavendel og regnbuer.

Fiser lavendel :-)

Husker min mor sa "det lukter roser og fioler" hvis noen barn hadde gjort i bleia :-)

Skrevet

Er det like forurensende og kupromp?

Damefis? Nei, det kan jeg aldri tenke meg. Den er sikkert produsert på kun økologisk og riktig mat, og så har den passert gjennom en nett liten dameanal;)

Gjest alvende
Skrevet

Damer fiser også. De slipper bare ikke kroppslydene fri i tide og utide. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...