Gå til innhold

Kunne du tenkt deg å leve i skogen

Anbefalte innlegg

Gjest Vil være fri
Skrevet

Fri fra alle forpliktelser. Være fri og gi faen i det som kreves fra deg?

Videoannonse
Annonse
Dark-Angel 82
Skrevet

Ja, det kunne jeg helt klart tenkt meg. Men jeg måtte nok ha muligheten til å se folk innimellom. :)

Gjest Vil være fri
Skrevet

Nei.

Har du sett Into the Wild filmen?

Gjest segunda
Skrevet

Jeg ville neppe vært fri hvis jeg måtte skaffe meg mat og holde varmen midt ute i skogen. Aldri i livet.

Gjest Høstløv
Skrevet

Har du sett Into the Wild filmen?

Beklager, jeg ser aldri TV eller filmer.

Gjest segunda
Skrevet

Beklager, jeg ser aldri TV eller filmer.

Betyr det at du ikke har tv, eller at du ser lite. Jeg slår ikke på tv'n i dagesvis, men jeg har to tv'er i leiligheten.

Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke tenkt meg. Det er hyggelig å se folk innimellom så jeg trives nok best i byen

Skrevet

Jeg er mer en Öppna landskap-person, og hadde fått noia i skogen.

Gjest Høstløv
Skrevet

Betyr det at du ikke har tv, eller at du ser lite. Jeg slår ikke på tv'n i dagesvis, men jeg har to tv'er i leiligheten.

Vi har TV i stua, mannen min ser litt TV om kvelden, men jeg synes det er kjedelig og har ikke sett på noenting siden påske og da bare i et kvarters tid.

Jeg liker å lese og få informasjon og avkobling på den måten. Når kvelden kommer har jeg så vondt at jeg må legge meg og da går jeg i seng med godt lesestoff.

Skrevet

nope. Det er hyggelig å være på tur i skogen men jeg ville ikke bodd der. Jeg er storbymenneske.

Skrevet

Fri fra forpliktelser? I skogen?

Hvem er det du forventer skal brødfø deg? Holde deg varm? Bygge hus osv. til deg? Hente vann (når det er frosset)?

Det er langt mer stevsomt enn å bo i en leilighet i byen.

Med vennlig hilsen

Gjest Hulderen
Skrevet

Hvordan vil det å flytte til skogen gjøre deg fri fra alle forpliktelser? Du må ha svært liten kjennskap til verden rundt deg når du kan tro det.

Spør heller om noen ønsker å flykte fra virkeligheten.

candyqueen_83
Skrevet

Nei, ikke som en "huleboer" om det er det du mener. Men jeg kan gjerne tenke meg å bo veeldig landlig med stor god plass rundt meg, og få naboer :o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Aldri i livet.

Før øvrig er det langt fra forpliktelsesfritt å være sjølberga.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...