Gå til innhold

Hvordan blir været i Oslo i Juli?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Neiiida. 24 grader i skyggen og sol!

Ja, jeg håper virkelig det. Men en av amerikanerne jeg har på facebook, sjekket ut gjennomsnittstempen i Oslo i juli og holdt på å daue for det var gjennomsnittstemperaturen der han bodde i april og i juli var det 34 grader. Han bor i California.

Gjest Elextra

Ja, jeg håper virkelig det. Men en av amerikanerne jeg har på facebook, sjekket ut gjennomsnittstempen i Oslo i juli og holdt på å daue for det var gjennomsnittstemperaturen der han bodde i april og i juli var det 34 grader. Han bor i California.

California er så mangt. Jeg var i California tidligere denne måneden og det var _iskaldt_. Reiste fra 20 grader i skyggen her til 10-12 grader og horisontal nordavind der. Brrrrr.

Nei, i juli blir det vindstille og rundt 25 grader :-)

Annonse

California er så mangt. Jeg var i California tidligere denne måneden og det var _iskaldt_. Reiste fra 20 grader i skyggen her til 10-12 grader og horisontal nordavind der. Brrrrr.

Jeg synes ikke været var så storartet når jeg var i Midtvesten for to år siden. Innmari klamt og jeg opplevde to tornadovarsler, det ene var så nær at vi sto ute og så etter tornadoen og den gikk over han vi hadde besøkt dagen før og tornadorommet var åpent. Det regnet hver dag midt på dagen og ingen spiste noe annet enn to måltider om dagen og det var fast food.

Jeg hadde det innmari moro da, men de tornadoene og stormene skremte meg faktisk og skremmer meg nå også for det har vært så utrolig mange i år og flere over der jeg kjenner folk :o(

I motsetning til vertikal nordavind?

Det blir bare skit. Han værprofeten sa at april skulle bli bra, mai dårlig, juni bra, juli dårlig, og så en max august.

Så langt stemmer det.

Men sånn har det vært hvert år i det siste. Nå er det juni hver øyeblikk og så kommer finværet. Juli blir det regn som vanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...