Spenol(1) Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Jeg har fått mail fra en turist som har én dag til rådighet når cruiset legger til kai i Oslo. Han lurer på hvordan været blir i juli,og om det er noen fine suvenirbutikker i nærheten. Det siste er lettere så svare på. Så hvordan blir været i Juli? 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Skrevet 28. mai 2011 Er du seriøs? Denne personen er i hvertfall det Jeg har også fått spørsmål om de norske fjordene er oppe om natta 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Du får gi ham gjennomsnittstemperaturen for Oslo i juli, og fortelle at det kan bli både sol og regn. Fyren tror kanskje at vi har monsuntid og tørketid. 0 Siter
Gjest Jomfruland Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Hvordan kan det være Oslo i jula? God jul! 0 Siter
Gjest antagelig Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Denne personen er i hvertfall det Jeg har også fått spørsmål om de norske fjordene er oppe om natta Haha, hva svarte du? 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 21 grader og litt overskyet og yr i lufta ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Er du seriøs? Egentlig er ikke spørsmålet så merkelig, i andre land som ikke ligger så langt nord som Norge så er været stort sett stabilt i juli måned. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 21 grader og litt overskyet og yr i lufta ;o) Neiiida. 24 grader i skyggen og sol! 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Skrevet 28. mai 2011 Haha, hva svarte du? ''Haha, hva svarte du?'' Nei, hva svarer man til sånt? 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Neiiida. 24 grader i skyggen og sol! Ja, jeg håper virkelig det. Men en av amerikanerne jeg har på facebook, sjekket ut gjennomsnittstempen i Oslo i juli og holdt på å daue for det var gjennomsnittstemperaturen der han bodde i april og i juli var det 34 grader. Han bor i California. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Ja, jeg håper virkelig det. Men en av amerikanerne jeg har på facebook, sjekket ut gjennomsnittstempen i Oslo i juli og holdt på å daue for det var gjennomsnittstemperaturen der han bodde i april og i juli var det 34 grader. Han bor i California. California er så mangt. Jeg var i California tidligere denne måneden og det var _iskaldt_. Reiste fra 20 grader i skyggen her til 10-12 grader og horisontal nordavind der. Brrrrr. Nei, i juli blir det vindstille og rundt 25 grader :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 California er så mangt. Jeg var i California tidligere denne måneden og det var _iskaldt_. Reiste fra 20 grader i skyggen her til 10-12 grader og horisontal nordavind der. Brrrrr. Nei, i juli blir det vindstille og rundt 25 grader :-) Jeg synes ikke været var så storartet når jeg var i Midtvesten for to år siden. Innmari klamt og jeg opplevde to tornadovarsler, det ene var så nær at vi sto ute og så etter tornadoen og den gikk over han vi hadde besøkt dagen før og tornadorommet var åpent. Det regnet hver dag midt på dagen og ingen spiste noe annet enn to måltider om dagen og det var fast food. Jeg hadde det innmari moro da, men de tornadoene og stormene skremte meg faktisk og skremmer meg nå også for det har vært så utrolig mange i år og flere over der jeg kjenner folk ( 0 Siter
nick Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Det blir bare skit. Han værprofeten sa at april skulle bli bra, mai dårlig, juni bra, juli dårlig, og så en max august. Så langt stemmer det. 0 Siter
nick Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 California er så mangt. Jeg var i California tidligere denne måneden og det var _iskaldt_. Reiste fra 20 grader i skyggen her til 10-12 grader og horisontal nordavind der. Brrrrr. Nei, i juli blir det vindstille og rundt 25 grader :-) I motsetning til vertikal nordavind? 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Det blir bare skit. Han værprofeten sa at april skulle bli bra, mai dårlig, juni bra, juli dårlig, og så en max august. Så langt stemmer det. Men sånn har det vært hvert år i det siste. Nå er det juni hver øyeblikk og så kommer finværet. Juli blir det regn som vanlig. 0 Siter
nick Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Men sånn har det vært hvert år i det siste. Nå er det juni hver øyeblikk og så kommer finværet. Juli blir det regn som vanlig. Da drar jeg på ferie, så det dri... jeg i. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Da drar jeg på ferie, så det dri... jeg i. Jeg kan dra på ferie første del av juli, men må være tilbake til slutten. Juli er mnd man drar på ferie 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. mai 2011 Skrevet 29. mai 2011 I motsetning til vertikal nordavind? Var vel egentlig regnet jeg tenkte på da jeg nevnte horisontalt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.