Gjest segunda Skrevet 29. mai 2011 Skrevet 29. mai 2011 Er du seriøs? Jeg er vant til slike spørsmål her i Norge om Island. Hvorfor skulle det ikke være seriøst å spørre om værforhold dit man skal? 0 Siter
Gjest antagelig Skrevet 29. mai 2011 Skrevet 29. mai 2011 Jeg er vant til slike spørsmål her i Norge om Island. Hvorfor skulle det ikke være seriøst å spørre om værforhold dit man skal? Det var vel mer måten innlegget ble skrevet på. Vedkommende som spørr har en dag til rådighet i landet og spørr om været i forbindelse med det. Kan du fortelle meg hvordan været blir feks 3. juli på Island? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 29. mai 2011 Skrevet 29. mai 2011 Det var vel mer måten innlegget ble skrevet på. Vedkommende som spørr har en dag til rådighet i landet og spørr om været i forbindelse med det. Kan du fortelle meg hvordan været blir feks 3. juli på Island? Jeg kan fortelle deg hvordan været i juli ofte er på Island, men ikke hvordan det blir 3. juli i år. Jeg antar at vedkommende som spurte ikke snakker norsk. Jeg er vant til å sjekke vanlig temperatur dit jeg skal for å vite hva jeg skal pakke. 0 Siter
morsan Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo/statistikk.html Litt værstatistikk fra i fjor 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.