Gå til innhold

Hvordan slå av chaten for godt på FB?

Anbefalte innlegg

Gjest trenger hjelp!!!

Jeg vet at jeg slår den av på alternativer. Men hver gang jeg går inn på meldinger slår den seg på selv.

Jeg vil ikke være der, da jeg har en plageånd som stadig skal chatte. Men jeg kan ikke kutte ham fra vennelista! Så hva gjør jeg?

Fortsetter under...

Det er blitt helt håpløst. Den slår seg på av seg selv rett som det er... og når man ønsker å prate med en person på chatten, kommer ALT man har delt med denne personen opp i chattevinduet. Det må da være en feil... utrolig irriterende, i alle fall. Mail jeg har sendt fra fb-mail, dukker opp i chattevinduet. Likeså, når jeg skriver noe på chat, havner dette i innboksen. SÅ vanvittig irriterende, at det frister til å ikke bruke chatten i det hele tatt før de retter opp i dette.

I tillegg får jeg "notification" til meg selv, når JEG har sendt mail. Facebook fail, sier jeg bare.

Gjest Hulderen

Det er mye bedre at du blokkerer den ene personen enn at du permanenet slår av chatten hvis du ønsker kontakt med andre.

Putt personen i en egen gruppe, og så bare logger du av chatten for den gruppen. Den fortsetter å være avlogget.

Det er blitt helt håpløst. Den slår seg på av seg selv rett som det er... og når man ønsker å prate med en person på chatten, kommer ALT man har delt med denne personen opp i chattevinduet. Det må da være en feil... utrolig irriterende, i alle fall. Mail jeg har sendt fra fb-mail, dukker opp i chattevinduet. Likeså, når jeg skriver noe på chat, havner dette i innboksen. SÅ vanvittig irriterende, at det frister til å ikke bruke chatten i det hele tatt før de retter opp i dette.

I tillegg får jeg "notification" til meg selv, når JEG har sendt mail. Facebook fail, sier jeg bare.

''når jeg skriver noe på chat, havner dette i innboksen''

Dette skal skje når den man chatter med, har logget seg av, da sendes det du skriver til vedkommendes innboks isteden.

Men alt det andre du nevnt, høres helt feil ut. Har du kontaktet FB og klaget?

Dette skal skje når den man chatter med, har logget seg av, da sendes det du skriver til vedkommendes innboks isteden.

Det skjer hos meg også. Jeg chatter med folk og så blir alt liggende på meldinger.

Annonse

Hvem i all verden er det som orker å kontakte dem for å klage? Hvorfor skulle de svare meg, ut av flere millioner brukere. Så ivrig er jeg ikke. Det er ikke bare det som sendes når de logger av som dukker opp. Jeg hadde 46 uleste mail, men plutselig fikk jeg beskjed om at jeg hadde bare 7 uleste. Da jeg sjekket, hadde de siste chattene jeg hadde gjort, havnet som "mail" i innboksen.

Går det an å slå av den funksjonen, kanskje? Det hadde vært herlig.

Forøvrig er "slett historie"-knappen borte fra chattevinduet også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...