Gjest Gleder meg til å få den :) Skrevet 29. mai 2011 Skrevet 29. mai 2011 Får min Samsung Galaxy s II i morgen og lurer derfor på: Appser og stæsj til denne telefonen, hvor finner jeg det? Og hvilke appser "må" jeg ha? 0 Siter
Mrs D Skrevet 29. mai 2011 Skrevet 29. mai 2011 Vet ikke hva du bor ha, men du finner vel det som finnes i Android Market. Som helt sikkert ligger en snarvei til på telefonen. 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 29. mai 2011 Skrevet 29. mai 2011 Du bør nok ha en profiles-app, som lar deg bytte mellom jobb-profil, stille-profil osv. En kalender, gjerne en som synkroniserer med g-mail Bor du i Oslo bør du appsolutt (haha) legge inn Trafikanten-appen. Om du er interessert i musikk: TrackID. Hold mobilen opp mot lydkilden når du hører en sang, og appen finner album/sang/artist for deg. Genialt. Ellers finnes det apper for alt mulig rart. Spill og musikk, gule sider, night light, oversetting, trening, bilderedigering, osv osv osv. Det er uendelig mye på markedet, om du ikke har hatt smart tlf før bør du beregne noen dager - en uke på å sette deg inn i alt. Du kan bli litt oppslukt av dette, og det kalles derfor appe-tåka. Lykke til ;-) 0 Siter
Gjest Gleder meg til å få den :) Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Du bør nok ha en profiles-app, som lar deg bytte mellom jobb-profil, stille-profil osv. En kalender, gjerne en som synkroniserer med g-mail Bor du i Oslo bør du appsolutt (haha) legge inn Trafikanten-appen. Om du er interessert i musikk: TrackID. Hold mobilen opp mot lydkilden når du hører en sang, og appen finner album/sang/artist for deg. Genialt. Ellers finnes det apper for alt mulig rart. Spill og musikk, gule sider, night light, oversetting, trening, bilderedigering, osv osv osv. Det er uendelig mye på markedet, om du ikke har hatt smart tlf før bør du beregne noen dager - en uke på å sette deg inn i alt. Du kan bli litt oppslukt av dette, og det kalles derfor appe-tåka. Lykke til ;-) *ler* Skjønner det er mye spennende der ute Har så vidt blitt litt kjent med den nå. Noe jeg savner er appen for facebook. Den er ikke der og Samsung har den ikke til den modellen Skal sjekke tipsene dine, mye morsomt der Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.