Axcia Skrevet 29. mai 2011 Skrevet 29. mai 2011 Trenger forslag, må helst kunne ordnes kvelden i forveien. Det skal serveres tidlig på morgenen ifm. sammenkomst for et trinn i barneskolen. *hjernen er på ferie* 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 29. mai 2011 Skrevet 29. mai 2011 Tja spørs hvor mye en vil legge i det,kanskje,men masse frukt av alle slag,litt tapas som kjøttboller på pinner med noe tilbehør. Bitte små pannekaker,gode kalde også de. Ellers får du vel andre fine forslag også. Lykke til 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. mai 2011 Skrevet 29. mai 2011 Lefseruller med røykelaks, Philadelphiaost og finhakka rødløk? Lages på under 20 min, og blir bare bedre av å ligge natta over i kjøleskapet. Du kan pakke rullen tett i plastfolie og bare kutte opp i biter rett før dere skal dra hjemmefra. 0 Siter
Axcia Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Skrevet 29. mai 2011 Lefseruller med røykelaks, Philadelphiaost og finhakka rødløk? Lages på under 20 min, og blir bare bedre av å ligge natta over i kjøleskapet. Du kan pakke rullen tett i plastfolie og bare kutte opp i biter rett før dere skal dra hjemmefra. Har du flere forslag? Hvordan gikk helga? *venter på oppdatering pr mail* ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. mai 2011 Skrevet 29. mai 2011 Minimuffins laget med grovt mel og med skinke og ost. Spyd med cherrytomater og kjøttboller. Spyd med Jarlsbergost og reddiker. Pizzasnurrer. Grove horn med ost og skinke. Fylte, hardkokte egg. Halve paprika fylt med smøreost, skinkebiter og småbiter av andre grønnsaker. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. mai 2011 Skrevet 29. mai 2011 Har du flere forslag? Hvordan gikk helga? *venter på oppdatering pr mail* ;-) Send meg en e-post. Hele adresseboka mi har gått til helvete... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.