Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Går det an? Har googlet litt, men finner ikke noe svar egentlig. Jeg har et hagemøblement, benk + to stoler, men mangler bord. Har sett på et flott et i honningfarget beis. Men så lurer jeg litt. Benken og stolene er tidligere oljet, ca tre år siden sist. De er nå helt tørre, men flasser ikke. Kan jeg vaske av disse og så beise dem i samme farge som bordet? Vet at beis på maling ikke funker så bra, det samme med maling på lakk, men hvordan er det med beis på olje? Noen som vet. Det er spådd fint vær i morgen så da tenkte jeg å sette i gang. Har bare to byggevarefirmaer i nærheten og de som jobber der har ikke greie på noenting. Derfor spør jeg her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365286-beis-p%C3%A5-olje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...