Gå til innhold

I dag

Anbefalte innlegg

Gjest gnisten

Har klump i magen. Som alle andre morgener...

Vet ikke hvorfor. sikkert gamle marer som rir meg. Føler meg redd og liten.

Hver dag tenker jeg at NÅ skal jeg komme meg ut av dette. I dag skal jeg gå meg en tur, vaske huset, skifte på sengene...men jeg blir sittende apatisk.

Prøver i det minste å jobbe. det er det eneste jeg greier.

Heldigvis bestemmer jeg selv arbeidstiden.

Tro om jeg kan bli lykkelig? Sikkert bare noe vi mennesker higer etter, men som ikke kan oppfylles. Og hva er egentlig lykke?

Jeg har jo egentlig alt, allikevel føler jeg det slik. Føler meg fanget.

Allikevel kan jeg se at det kanskje bare er mine illusjoner. At andre kan se det ejg prater om, på en helt annen måte. Kanskje mer rasjonell. Og a tjeg kanskje bare konstruerer opp ting oppe i hodet mitt.

Kanskje jeg rett og slett tenker for mye. Jeg skal prøve å slutte med det.. prøve å nyte det jeg har...nyte hverdagen...

Og slutte og jage etter det perfekte. Slutte å ha dårlig samvittighet for absolutt alt....

Så deilig det hadde vært å kunne slappe heeelt av!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365302-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sinnsro1365381181

Du -sånn har jeg det også. Knute i magen - våkner med ett brak. Har det ikke mye bra om dagen og blir bare sittende - apatisk - all den tid jeg ikke er på jobb. Kommer meg ikke til noe. Og har ikke lyst til noe heller. Skjønner godt hvordan du har det.

Vet at jeg er deprimert men at det ikke er stort jeg kan gjøre med det.

Akkurat nå er alt bare endeløst og alt jeg ser er ett hav av tid - uten store meningen.

Dersom du ønsker flere tilbakemeldinger kan du poste innlegget på psykiatri.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365302-i-dag/#findComment-3175587
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...