Gjest Må kjøpe ny? Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har hatt mobilen inn på reparasjon 3 ganger. Hver gang jeg har fått tilbake så har den virket i noen timer og så kom samme feil igjen. Jeg trudde at jeg fikk en ny mobil etter feber har vært inne på verksted 3 ganger men de sier nei. Stemmer det? 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Vet ikke åssen prosedyre det er i de forskjellige forretningene,men etter at min pc var på verksted for 3 gang,fikk jeg ny. Så jeg mener det skal stemme at du skal få ny mobil! 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 De tar feil. Om de har prøvd å reparere samme feilen 3 ganger uten å ha klart det har du rett til å få hevet kjøpet. Sjekk i kjøpsloven eller med forbrukerrådet. 0 Siter
Gjest Kjøpe ny ? Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 De tar feil. Om de har prøvd å reparere samme feilen 3 ganger uten å ha klart det har du rett til å få hevet kjøpet. Sjekk i kjøpsloven eller med forbrukerrådet. Ok. Skal ikke gi meg på denne. Skal finne det ut og skrive ut siden og ta den med 0 Siter
SeptJenta Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har hatt min HTC inn til rep for samme feil nå for 3. gang, saksgangen var ikke oppdatert på en stund, så jeg sendte en purremail. Da fikk jeg kjapt tilbakemelding om at de ikke hadde oppdatert siden min pga at de hadde reklamert inn til HTC, de hadde da akkurat fått bekreftet fra HTC om at jeg ville få tilsendt en helt ny mobiltelefon På en måte kunne jeg godt tenkt meg å oppdatere telefonen min .... men men. 0 Siter
meg__123! Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Hvis du har hatt mobilen på rep. 4 ganger med samme feilen så skal du få en ny en..... 0 Siter
Gjest Sunshinefish Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Du har rett på ny telefon nå. Stå på krava! 0 Siter
Gjest Sunshinefish Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Hvis du har hatt mobilen på rep. 4 ganger med samme feilen så skal du få en ny en..... Det er 2 eller 3 ganger som gjelder, ikke 4. 0 Siter
Mrs D Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Sjekk FORBRUKERkjøpsloven. Kjøpsloven er noe annet. Så siterer du rette paragraf neste gang de påstår at du ikke har rett på å heve kjøpet. Tenker det blir stille. Forutsetningen er at telefonen er reparert for samme feil alle gangene. Forøvrig står du ekstra sterkt om det er mindre enn 6 mnd siden du kjøpte telefonen. 0 Siter
meg__123! Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Det er 2 eller 3 ganger som gjelder, ikke 4. Jeg spurte han bak kassa jeg, så jeg stoler på han =) 0 Siter
Mrs D Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Det er 2 eller 3 ganger som gjelder, ikke 4. 3, mener jeg å huske fra den ene gangen jeg måtte stå på krava i forhold til en mobil som ikke fungerte som den skulle. 0 Siter
Mrs D Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Jeg spurte han bak kassa jeg, så jeg stoler på han =) Hahaha, ja, for de som jobber sånne steder vet ALLTID hva som stemmer og prøver ALDRI å bløffe kunden. Hadde de som står bak kassa alltid sagt og gjort som de skulle, så hadde vi neppe hatt noen bruk for en forbrukerkjøpslov. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Jeg spurte han bak kassa jeg, så jeg stoler på han =) Stol aldri på dem i kassa når det kommer til varighet på garanti og rettigheter i forbindelse med klage og heving av kjøp. De prøver seg for alt det er verdt og satser på at folk tror på det de sier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.