Gjest prust Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Finnes det andre enn gamle damer som strikke selbuvotter? Vet ikke, jeg kjenner ingen. Øy! Jeg har strikket selbuvotter - og det var nå for rundt 15 år siden. Altså var jeg ca 25 år :-) Strikket tre par i strekk. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Øy! Jeg har strikket selbuvotter - og det var nå for rundt 15 år siden. Altså var jeg ca 25 år :-) Strikket tre par i strekk. Eh, ok. 0 Siter
Gjest Merlen Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Finnes det andre enn gamle damer som strikke selbuvotter? Vet ikke, jeg kjenner ingen. ''Finnes det andre enn gamle damer som strikke selbuvotter? Vet ikke, jeg kjenner ingen.'' Jeg kjenner ganske mange. Derimot kjenner jeg ikke mange GAMLE damer som gjør det 0 Siter
Gjest Merlen Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Styr unna stygge ting du ikke ville hatt selv. Jeg aner ikke hvordan samiske smykker ser ut, men unge damer er ganske kresne. Mulig noe fra Moods of Norway hadde falt mer i smak. Men kan jo være vanskelig om du ikke vet størrelser. Hva med å ta med laks? Salma laks og slike ting fra Norge. Du kan sikkert finne noe på en bondegårdsbutikk. Kanskje har vi noe spesiell drikke også? Kråkebærbrennvin eller noe annet norskprodusert. Ekte norsk mat. Tyttebærsyltetøy. Ta med multer og lag multekrem? Haha, lest KRÅKEBRENNEVIN! Det hadde vært spesielt det! 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 De har nettbutikk. Jeg synes de var ganske spesielle. Og ganske dyre. Hva er adressen? Fant den ikke. 0 Siter
Elis31 Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Hva er adressen? Fant den ikke. http://www.juhls.no/butikk/no/default.asp?id=95&cat=TRADISJONELLE+SMYKKER 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.