Gjest Sør og opp Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 De som føder rusavhengige barn bør fratas retten til omsorgen! http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4134739.ece 0 Siter
Gjest ....eller?? Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Ehh...det vil jeg da tro de gjør også. 0 Siter
Gjest vxzvzx Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Ehh...det vil jeg da tro de gjør også. Ikke om de går på stoffer som de får gratis fra den norske stat som substitutt for heroin. Og JA, det gir abstinenser for barna og det anbefales at den gravide fortsetter "medisineringen" mens hun er gravid. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Sjokkerende og provoserende. Det er ingen menneskerettighet å få barn. Hvorfor i all verden er det ikke et krav om prevensjon for legemiddelassistert rehabilitering? Jeg undrer meg over hvorvidt dette er en ren politisk avgjørelse... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.