Gå til innhold

Trist sak, men

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Down to buisness
Skrevet

Med Apls mener jeg Alps.

Gjest liåk
Skrevet

Det er kanskje i grunnen deg det er mest synd på...

Gjest Down to buisness
Skrevet

Det er kanskje i grunnen deg det er mest synd på...

Hva? Har du sett vidoen?

Gjest hmmmmå si det
Skrevet

hvem er det du ikke synes synd på. Konen til han som dør av kreft?

Gjest Down to buisness
Skrevet

hvem er det du ikke synes synd på. Konen til han som dør av kreft?

Jeg synes synd på han som dør, men jeg synes ikke syndt på hun som ikke kan dra til alpene hvert år, og mister sitt store hus,

Gjest liåk
Skrevet

Hva? Har du sett vidoen?

Det har jeg faktisk og kan ikke si annet enn at jeg opplever deg som ondsinnet.

Gjest hmmmmå si det
Skrevet

Jeg synes synd på han som dør, men jeg synes ikke syndt på hun som ikke kan dra til alpene hvert år, og mister sitt store hus,

Det handler om savnet av ham, han var med på ferier, det var DERES hus, fullt av minner, fyllt av familien deres. Det handler ikke om alper og stort hus. Gud fader så idiot du er. Har du aldri mistet.

Gjest Down to buisness
Skrevet

Det handler om savnet av ham, han var med på ferier, det var DERES hus, fullt av minner, fyllt av familien deres. Det handler ikke om alper og stort hus. Gud fader så idiot du er. Har du aldri mistet.

Kan ikke si jeg synes synd på noen som vil savne sin årlige tur til Aplene!

Gjest hmmmmå si det
Skrevet

Kan ikke si jeg synes synd på noen som vil savne sin årlige tur til Aplene!

FORDI han ikke er der mer.. Er du så dum at du ikke skjønner dette ikke handler om alper men minner og tradisjonen om å reise hele familien!

Gjest Down to buisness
Skrevet

FORDI han ikke er der mer.. Er du så dum at du ikke skjønner dette ikke handler om alper men minner og tradisjonen om å reise hele familien!

Det har ikke med minner å gjøre, men med ønsket om å dra på en plass man elsker.

Gjest hmmmmå si det
Skrevet

Det har ikke med minner å gjøre, men med ønsket om å dra på en plass man elsker.

Å jesus så idiot du er.

Gjest Down to buisness
Skrevet

Å jesus så idiot du er.

Takk, du er en idiot too!

Gjest mener jeg
Skrevet

Synes du ikke det er synd på henne? Da er du smålig og aldri så lite ondsinnet som ikke klarer å se at også rike mennesker kan oppåleve sorg.

Usympatisk...

Gjest Down to buisness
Skrevet

Synes du ikke det er synd på henne? Da er du smålig og aldri så lite ondsinnet som ikke klarer å se at også rike mennesker kan oppåleve sorg.

Usympatisk...

Nei jeg synes ikke det er synd på henne som ikke kan dra til Alpene hvert år!

Gjest synes jeg
Skrevet

Og det var alt du klarte å fokusere på¨i denne saken. Vet du, du burde gå litt inn i deg selv og ta en god titt på deg selv.

Skrevet

Og du skjønner fortsatt ikke at det ikke er det å dra til Alpene hvert år det dreier seg om? Men det å kunne dra på tur sammen med den man elsker...

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg synes synd på deg jeg, som ikke oppfatter essensen i det hun sier, men oppfatter det bokstavelig.

Mary Poppins
Skrevet

Det du skriver i denne tråden må kanskje være det dummeste jeg har les noen sinne.

Gratulerer.

Gjest Melis36
Skrevet

*HÆ* Måper!!!! er det ikke synd på henne,når mannen skal dø? og hun mister alt hun har??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...