Gjest Down to buisness Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 ''It means we cant skii in the Apls every year.'' Kan ikke si jeg synes så synd på henne. http://www.vgtv.no/?id=41320 0 Siter
Gjest liåk Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Det er kanskje i grunnen deg det er mest synd på... 0 Siter
Gjest Down to buisness Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Det er kanskje i grunnen deg det er mest synd på... Hva? Har du sett vidoen? 0 Siter
Gjest hmmmmå si det Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 hvem er det du ikke synes synd på. Konen til han som dør av kreft? 0 Siter
Gjest Down to buisness Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 hvem er det du ikke synes synd på. Konen til han som dør av kreft? Jeg synes synd på han som dør, men jeg synes ikke syndt på hun som ikke kan dra til alpene hvert år, og mister sitt store hus, 0 Siter
Gjest liåk Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Hva? Har du sett vidoen? Det har jeg faktisk og kan ikke si annet enn at jeg opplever deg som ondsinnet. 0 Siter
Gjest hmmmmå si det Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Jeg synes synd på han som dør, men jeg synes ikke syndt på hun som ikke kan dra til alpene hvert år, og mister sitt store hus, Det handler om savnet av ham, han var med på ferier, det var DERES hus, fullt av minner, fyllt av familien deres. Det handler ikke om alper og stort hus. Gud fader så idiot du er. Har du aldri mistet. 0 Siter
Gjest Down to buisness Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Det handler om savnet av ham, han var med på ferier, det var DERES hus, fullt av minner, fyllt av familien deres. Det handler ikke om alper og stort hus. Gud fader så idiot du er. Har du aldri mistet. Kan ikke si jeg synes synd på noen som vil savne sin årlige tur til Aplene! 0 Siter
Gjest hmmmmå si det Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Kan ikke si jeg synes synd på noen som vil savne sin årlige tur til Aplene! FORDI han ikke er der mer.. Er du så dum at du ikke skjønner dette ikke handler om alper men minner og tradisjonen om å reise hele familien! 0 Siter
Gjest Down to buisness Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 FORDI han ikke er der mer.. Er du så dum at du ikke skjønner dette ikke handler om alper men minner og tradisjonen om å reise hele familien! Det har ikke med minner å gjøre, men med ønsket om å dra på en plass man elsker. 0 Siter
Gjest hmmmmå si det Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Det har ikke med minner å gjøre, men med ønsket om å dra på en plass man elsker. Å jesus så idiot du er. 0 Siter
Gjest Down to buisness Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Å jesus så idiot du er. Takk, du er en idiot too! 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Synes du ikke det er synd på henne? Da er du smålig og aldri så lite ondsinnet som ikke klarer å se at også rike mennesker kan oppåleve sorg. Usympatisk... 0 Siter
Gjest Down to buisness Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Synes du ikke det er synd på henne? Da er du smålig og aldri så lite ondsinnet som ikke klarer å se at også rike mennesker kan oppåleve sorg. Usympatisk... Nei jeg synes ikke det er synd på henne som ikke kan dra til Alpene hvert år! 0 Siter
Gjest synes jeg Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Nei jeg synes ikke det er synd på henne som ikke kan dra til Alpene hvert år! Og det var alt du klarte å fokusere på¨i denne saken. Vet du, du burde gå litt inn i deg selv og ta en god titt på deg selv. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Nei jeg synes ikke det er synd på henne som ikke kan dra til Alpene hvert år! Og du skjønner fortsatt ikke at det ikke er det å dra til Alpene hvert år det dreier seg om? Men det å kunne dra på tur sammen med den man elsker... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Jeg synes synd på deg jeg, som ikke oppfatter essensen i det hun sier, men oppfatter det bokstavelig. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Det du skriver i denne tråden må kanskje være det dummeste jeg har les noen sinne. Gratulerer. 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 *HÆ* Måper!!!! er det ikke synd på henne,når mannen skal dø? og hun mister alt hun har?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.