Tvillingmamma Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Kan ikke si jeg synes synd på noen som vil savne sin årlige tur til Aplene! Kunne like godt stått helgeturene på hytta. Livet blir jo aldri mer det samme for de som sitter igjen... Men noen er ikke født med empati... 0 Siter
Gjest Down to buisness Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 *HÆ* Måper!!!! er det ikke synd på henne,når mannen skal dø? og hun mister alt hun har?? Jo det er veldig synd på henne, men synes hun er for opptatt av de materielle godene hun mister. 0 Siter
Gjest Down to buisness Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Det du skriver i denne tråden må kanskje være det dummeste jeg har les noen sinne. Gratulerer. Hvis jeg hadde mistet min kone hadde jeg ikke nevnt hvor trist det hadde vært å miste turen til Alpene. 0 Siter
Gjest Down to buisness Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Kunne like godt stått helgeturene på hytta. Livet blir jo aldri mer det samme for de som sitter igjen... Men noen er ikke født med empati... Det er sant. Jeg innrømmer at jeg har sagt dumme ting. Skjønner at turerne til Alpene har betydd mye for henne. En tid da familien samles for å ha det gøy. 0 Siter
frosken Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Hvis jeg hadde mistet min kone hadde jeg ikke nevnt hvor trist det hadde vært å miste turen til Alpene. Hvis du hadde vært i stand til å oppfange nyanser i ting som blir sagt, så ville du lagt merke til måten hun sa akkurat dette på. Forøvrig vil også jeg gratulere deg med å ha skrevet det minst reflekterte innlegget på dol på lang tid. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Hvis jeg hadde mistet min kone hadde jeg ikke nevnt hvor trist det hadde vært å miste turen til Alpene. Nettopp, du tar det bokstavelig, og derfor er det du skriver så utolig dumt. Men dette er sikkert et tulleinnlegg. 0 Siter
Gjest Down to buisness Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Hvis du hadde vært i stand til å oppfange nyanser i ting som blir sagt, så ville du lagt merke til måten hun sa akkurat dette på. Forøvrig vil også jeg gratulere deg med å ha skrevet det minst reflekterte innlegget på dol på lang tid. Takk, forøvrig må jeg innrømme at det jeg skrev var skrevet med lite emapi. Jeg er en empatisk person. 0 Siter
morsan Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Hvis du hadde vært i stand til å oppfange nyanser i ting som blir sagt, så ville du lagt merke til måten hun sa akkurat dette på. Forøvrig vil også jeg gratulere deg med å ha skrevet det minst reflekterte innlegget på dol på lang tid. ''Forøvrig vil også jeg gratulere deg med å ha skrevet det minst reflekterte innlegget på dol på lang tid.'' Enig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.