Gjest Trientali Skrevet 8. oktober 2001 Skrevet 8. oktober 2001 Hei Jeg har et spørsmål ang. cipramil. Har nettopp byttet fra Fontex til Cipramil, og har samtidig merket en vektøkning. Er dette en bivirkning og er det flere som har opplevd dette? Har dette noen sammenheng? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. oktober 2001 Skrevet 8. oktober 2001 Jeg tror ikke det er en sammenheng, men tiden vil vise.. Hvor mange kg? 0 Siter
sadbuttrue Skrevet 9. oktober 2001 Skrevet 9. oktober 2001 Jeg tror ikke det er en sammenheng, men tiden vil vise.. Hvor mange kg? hei Trientali! Jeg la på meg når jeg begynte på cipramil. I dag er jeg ca 20 kg tyngre, og har sluttet å ta tablettene. Men kanskje jeg var et uheldig tilfelle... 0 Siter
Gjest Trientali Skrevet 12. oktober 2001 Skrevet 12. oktober 2001 Jeg tror ikke det er en sammenheng, men tiden vil vise.. Hvor mange kg? ca. 5 kg. på veldig kort tid....fra jeg begynte med det og etter et par uker. Nå har jeg sluttet med dette også, har prøvd fontex, og cipramil, men ingen virker å ha noen veldig god virkning på meg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.