Dorthe Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Herregud, at det går ann! Du har vært uheldig med naboene dine.. Du må få deg en lite soft gun... evt paintball.. Går fint å snike den under ponsjoen. Minstemann bruker sprettert, en diger han har kjøpt i Thailand, og har fått tillatelse av forbyggende politi til å bruke den. Å nei, disse er greie i forhold til endel andre, jeg har vært borti verre. Naboen som også sitter i rullestol ble robbet av fem pakistanere midt i Markveien, midt på dagen. De er så feige. De har prøvd seg på meg også, men jeg blir så sinna at jeg skremmer dem, de er kanskje rundt 17-18 år nå 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Jeg er dønn avhengig jeg også. Nå må jeg på kjøkkenet å røyke etter alt det røykepratet. Men jeg har hørt at unger som lukter røyk blir mobbet og får ikke komme på besøk til andre unger fordi foreldrene synes de lukter vondt så da får jeg la være å røyke for minstemann har blitt mobbet nok for alt annet som jeg ikke kan gjøre noe med Ja, hysteriet vil jo ingen ende ta! Ungene går ute i eksosrøyk, men foreldre er jo _sÅ_ avhengig av bilen! Uten tanke på hvor mange barn som har astma pga bileksos.... Skjønner likevel hva du mener. Men ingen av mine tre barn har blitt tatt for røyklukt på skolen. Jeg begynte å røyke inne da minste var tre år. Dårlig samvittighet, ja selvfølgelig, men jeg unnskylder meg med at jeg lufter mye, noe jeg ikke gjør på vinteren.... Men får jeg besøk av barn, da går jeg ut på verandaen.. En av mine tre barn bruker snus, de to andre rører ikke røyk. Ja, jeg har dfårlig samvittighet for å være så avhengig av røøyk, men jeg er det:( 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Minstemann bruker sprettert, en diger han har kjøpt i Thailand, og har fått tillatelse av forbyggende politi til å bruke den. Å nei, disse er greie i forhold til endel andre, jeg har vært borti verre. Naboen som også sitter i rullestol ble robbet av fem pakistanere midt i Markveien, midt på dagen. De er så feige. De har prøvd seg på meg også, men jeg blir så sinna at jeg skremmer dem, de er kanskje rundt 17-18 år nå ''De har prøvd seg på meg også, men jeg blir så sinna at jeg skremmer dem, de er kanskje rundt 17-18 år nå'' Tror jeg så gjerne;) Tror jeg ville klart det samme, tror jeg;) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Ja, hysteriet vil jo ingen ende ta! Ungene går ute i eksosrøyk, men foreldre er jo _sÅ_ avhengig av bilen! Uten tanke på hvor mange barn som har astma pga bileksos.... Skjønner likevel hva du mener. Men ingen av mine tre barn har blitt tatt for røyklukt på skolen. Jeg begynte å røyke inne da minste var tre år. Dårlig samvittighet, ja selvfølgelig, men jeg unnskylder meg med at jeg lufter mye, noe jeg ikke gjør på vinteren.... Men får jeg besøk av barn, da går jeg ut på verandaen.. En av mine tre barn bruker snus, de to andre rører ikke røyk. Ja, jeg har dfårlig samvittighet for å være så avhengig av røøyk, men jeg er det:( Alle mine tre snuser, men ingen røyker. Minstemann sier han har sluttet å snuse og han vil ikke ha lommepenger nå så da kan han ikke kjøpe. Han sparer isteden 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Alle mine tre snuser, men ingen røyker. Minstemann sier han har sluttet å snuse og han vil ikke ha lommepenger nå så da kan han ikke kjøpe. Han sparer isteden Fornuftig gutt;)) 0 Siter
Gjest slikerdetmeddensaken Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Røyker ikke om natta, heller ikke om dagen. Slutta ifjor høst da kulda slo inn over landet for fult, blei alt for kaldt å stå ute å røyke, så fant jeg ut at jeg har ikke helse til å røyke. Sier som kong Harald, " det var skuffende enkelt å slutte å røyke". 0 Siter
Gjest istemmer Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Røyker ikke om natta, heller ikke om dagen. Slutta ifjor høst da kulda slo inn over landet for fult, blei alt for kaldt å stå ute å røyke, så fant jeg ut at jeg har ikke helse til å røyke. Sier som kong Harald, " det var skuffende enkelt å slutte å røyke". Må bare stemme i, det VAR skuffende enkelt å slutte. Og veldig deilig og være kvitt det! 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Minstemann bruker sprettert, en diger han har kjøpt i Thailand, og har fått tillatelse av forbyggende politi til å bruke den. Å nei, disse er greie i forhold til endel andre, jeg har vært borti verre. Naboen som også sitter i rullestol ble robbet av fem pakistanere midt i Markveien, midt på dagen. De er så feige. De har prøvd seg på meg også, men jeg blir så sinna at jeg skremmer dem, de er kanskje rundt 17-18 år nå Det høres helt utrolig ut.. Hadde skaffet meg pepperspary hadde jeg vært deg... 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Det høres helt utrolig ut.. Hadde skaffet meg pepperspary hadde jeg vært deg... Jeg har rødmalingsspray ;o) Den går ikke an å vaske bort 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Jeg har rødmalingsspray ;o) Den går ikke an å vaske bort Hohoho, kjør på Dorthe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.