Spenol(1) Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 jeg vurderer et virtuelt selvmord, med å fjerne meg fra FB. Det er et stort steg for meg, men jeg vil gjerne vise folk at jeg har et fysisk liv også . Blir hele profilen min fjernet eller blir den bare satt i "dvale" så jeg kan gjenoppstå senere? 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Jeg mener å ha lest at du først deaktiverer kontoen din, og hvis du ikke reaktiverer på en mnd blir den slettet. Ingen kan søke deg opp i løpet av den mnd. Jeg har venner der som blir helt borte noen uker, for så å dukke opp igjen... 0 Siter
Kalevaala Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Da jeg fjernet min profil for et par år siden, stod det at om jeg logget inn i løpet av de nærmeste 14 dagene ville alt være som før. Etter det blir alt slettet. (og nei, jeg har ikke logget inn igjen.) 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Er det sånn at hvis jeg sletter meg fra fb, men så gjenoppretter profilen, så beholder jeg alle vennene? 0 Siter
Gjest bare en advarsel Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Er det sånn at hvis jeg sletter meg fra fb, men så gjenoppretter profilen, så beholder jeg alle vennene? Hvis du gjøre det der flere ganger begynner vennene dine å synes at du er litt snål. 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Hvis du gjøre det der flere ganger begynner vennene dine å synes at du er litt snål. Ikke alle legger merke til det. 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Skrevet 31. mai 2011 Er det sånn at hvis jeg sletter meg fra fb, men så gjenoppretter profilen, så beholder jeg alle vennene? '' Er det sånn at hvis jeg sletter meg fra fb, men så gjenoppretter profilen, så beholder jeg alle vennene?'' Nei da står du på bar bakke, ettersom du selv har valgt å forlate det gode selskap 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Skrevet 31. mai 2011 Hvis du gjøre det der flere ganger begynner vennene dine å synes at du er litt snål. kommer det opp noen melding om at Spenol har nå valgt å forlate FB ? 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Er det sånn at hvis jeg sletter meg fra fb, men så gjenoppretter profilen, så beholder jeg alle vennene? Hva er poenget med å slette profilen hvis du vet at du vil gjenopprette den? Hvis du ønsker å være skjult for enkelte, så kan du blokkere dem på chatten og definere at de ikke får se innlegg på veggen din. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 kommer det opp noen melding om at Spenol har nå valgt å forlate FB ? Nei. Folk må bare legge merke til at du mangler på vennelisten. 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Skrevet 31. mai 2011 Nei. Folk må bare legge merke til at du mangler på vennelisten. Så hvis jeg skriver noe på en persons vegg, eller de skriver på min rett før jeg "dør" hva skjer da? 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Hva er poenget med å slette profilen hvis du vet at du vil gjenopprette den? Hvis du ønsker å være skjult for enkelte, så kan du blokkere dem på chatten og definere at de ikke får se innlegg på veggen din. ..''og definere at de ikke får se innlegg på veggen din.'' Da synes jeg man like gjerne ka de-friende vedkommende. Hva er poenget med å beholde en venn om man ikke skal vise wall'en, lurer nå jeg på. 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Skrevet 31. mai 2011 Hva er poenget med å slette profilen hvis du vet at du vil gjenopprette den? Hvis du ønsker å være skjult for enkelte, så kan du blokkere dem på chatten og definere at de ikke får se innlegg på veggen din. Hvis jeg først er inne på FB så kan jeg blir der leenge fordi det er så mye som opptar meg der. Så hvis jeg ikke hadde FBprofil en periode så kan jeg vurdere om jeg lever et like bra liv uten. 0 Siter
Gjest bare en advarsel Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Hvis jeg først er inne på FB så kan jeg blir der leenge fordi det er så mye som opptar meg der. Så hvis jeg ikke hadde FBprofil en periode så kan jeg vurdere om jeg lever et like bra liv uten. Har du vurdert å bare la være å logge deg inn en periode? Så kan du heller slette profilen om du finner ut at det er det å klare deg uten du vil 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Skrevet 31. mai 2011 Har du vurdert å bare la være å logge deg inn en periode? Så kan du heller slette profilen om du finner ut at det er det å klare deg uten du vil Ja det har jeg vurdert, men sliter med viljestyrken til å motstå. 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Skrevet 31. mai 2011 ..''og definere at de ikke får se innlegg på veggen din.'' Da synes jeg man like gjerne ka de-friende vedkommende. Hva er poenget med å beholde en venn om man ikke skal vise wall'en, lurer nå jeg på. kanskje de ikke er "venner" men viktige bekjentskaper som det er politisk korrekt å ha der+ 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 ..''og definere at de ikke får se innlegg på veggen din.'' Da synes jeg man like gjerne ka de-friende vedkommende. Hva er poenget med å beholde en venn om man ikke skal vise wall'en, lurer nå jeg på. Man unngår en del bråk, siden en del personer tar det veldig personlig og blir dritsure om de fjernes. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Hvis jeg først er inne på FB så kan jeg blir der leenge fordi det er så mye som opptar meg der. Så hvis jeg ikke hadde FBprofil en periode så kan jeg vurdere om jeg lever et like bra liv uten. Kanskje du skulle teste ut et liv uten dol også? ;-) Min største tidstyv er Twitter. Jeg skriver vel en 30-40 tweets hver dag. Så jeg har vurdert om jeg ikke bør slette meg der. FB kan på ingen måte måle seg med Twitter, der kan det gå dager uten at jeg er innom. 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Skrevet 31. mai 2011 Kanskje du skulle teste ut et liv uten dol også? ;-) Min største tidstyv er Twitter. Jeg skriver vel en 30-40 tweets hver dag. Så jeg har vurdert om jeg ikke bør slette meg der. FB kan på ingen måte måle seg med Twitter, der kan det gå dager uten at jeg er innom. jeg har vært innom Twitter en del ganger, men vet ikke hva jeg skal gjøre der. Jeg ser folk som legger ut status standig vekk men det blir jo ingen diskusjon ut av det. Hva er det jeg ikke har skjønt? 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 jeg har vært innom Twitter en del ganger, men vet ikke hva jeg skal gjøre der. Jeg ser folk som legger ut status standig vekk men det blir jo ingen diskusjon ut av det. Hva er det jeg ikke har skjønt? Kanskje du følger feil personer? Det er diskusjonene som gjør at jeg er hektet. Dessuten opplever jeg stadig at nyheter kommer først på Twitter, så de er gjerne gjennomdiskutert før de når nettavisene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.