fresja Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 De siste dagene har ikke leste innlegg vært lilla lenger, de er like blå somm de uleste. Er dette noe dere andre merker, eller ligger feilen hos meg? 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Det skjer hos meg noen ganger i året, og har med min egen pc å gjøre. Har spurt om det her før, og tror jeg har fått cookies til svar? Jeg aner ikke hvorfor det er kjeks i pcen min. ;-)) 0 Siter
fresja Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Skrevet 31. mai 2011 Det skjer hos meg noen ganger i året, og har med min egen pc å gjøre. Har spurt om det her før, og tror jeg har fått cookies til svar? Jeg aner ikke hvorfor det er kjeks i pcen min. ;-)) Har glemt hvor jeg retter det. Tror cookiene er ok, er lagret i 20 dager så det ut som. 0 Siter
morsan Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Helt normalt hos meg også, men i likhet med Jacoba hender dette innimellom her også. 0 Siter
morsan Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Det skjer hos meg noen ganger i året, og har med min egen pc å gjøre. Har spurt om det her før, og tror jeg har fått cookies til svar? Jeg aner ikke hvorfor det er kjeks i pcen min. ;-)) ''Jeg aner ikke hvorfor det er kjeks i pcen min. ;-))'' *he he Nå får jeg litt assossiasjoner til en gammel reklame om en mann som legger inn regning i nettbanken, dvs han stapper den opp i cd-dingsen...;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.