Gå til innhold

Minner fra 2002...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Hulderen
Skrevet

Var det riktig link? Jeg leste bare noen få innlegg, men xe så ikke ut til å handle om parkeringsbot...

Gjest prust
Skrevet

Var det riktig link? Jeg leste bare noen få innlegg, men xe så ikke ut til å handle om parkeringsbot...

Hmmm - nei - du har rett.

Jeg begynte i den linken å lese, og gikk bakover noen dager/evt en uke - fant innlegget, og trodde jeg kopierte riktig link.

Men nå gidder jeg ikke finne det igjen :-(

Poenget var at jeg hadde fått tre parkeringsbøter på 2 uker. De første, og faktisk foreløpig siste i mitt liv!

Skrevet

Skjønner at det ble feil link, men jeg scrollet likevel nedover der fordi det jo er artig å se hva man skrev en gang for ganske lenge siden.

Og jeg fant igjen en tråd der jeg skrev "Min heller sporadiske deltagelse i dette forum ...", hvilket neppe kan sies å representere snnheten lenger ;-)

Gjest prust
Skrevet

Skjønner at det ble feil link, men jeg scrollet likevel nedover der fordi det jo er artig å se hva man skrev en gang for ganske lenge siden.

Og jeg fant igjen en tråd der jeg skrev "Min heller sporadiske deltagelse i dette forum ...", hvilket neppe kan sies å representere snnheten lenger ;-)

Nei, verken du eller jeg er vel sporadiske deltakere her inne.... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...