er10 Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Er det noen som har erfaring med noen av disse? Har katt så jeg tenkte først på 564 Pet men finner lite omtale om den på nettet (den har visst nettopp overtatt etter 563 pet.) 581 har mye positiv omtale ser jeg. Katten min røyter kraftig så jeg må ha noe som funker:) 0 Siter
Gjest rumbadumba Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Ikke verdt prisen dessverre noen slike 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Jeg har hørt at den er dårlig og bare et bortkastet kjøp. Og særlig hvis man har dyr som røyter for den blir full med en gang. Og den stopper i teppekanter og bordbein og er visnok veldig irriterende fordi man må hele tiden passe på den. Så anbefalingen fra de jeg kjenner er en elektisk mopp isteden. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Her er en slags anmeldelse. (vet dog ikke hvilken versjon dette er.) http://fremfraskyggene.blogspot.com/2010/01/nytt-familiemedlem-roomba.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.