Gjest segunda Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Hva har gått for langt? Jeg forstår ikke innlegget. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Ja, du har gått for langt. Snu deg. Det kan bli enda mer forvirrende å snu seg for mye rundt;-) 0 Siter
Gjest Kanogi Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Hva har gått for langt? Jeg forstår ikke innlegget. At damer med hijab får elekstriske rullerstoler mener jeg. De koster jo 100.000+. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Dersom hun satt i rullestol har hun sannsynligvis ikke gått i det hele tatt. 0 Siter
Holmes Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 At damer med hijab får elekstriske rullerstoler mener jeg. De koster jo 100.000+. Men det store spørsmålet er: Har du noengang sett en dame med elektrisk hijab? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 At damer med hijab får elekstriske rullerstoler mener jeg. De koster jo 100.000+. Hvor er sammenhengen med hijaben? Det er ikke noe problem for rullestolbrukere å ha nisseluer. Da kan de bruke hijab eller hatter også. Det er ikke slik at det krever spesiell klesdrakt i rullestoler. Kan ikke du finne noe annet å skrive om....please? Ikke slikt tull. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Men det store spørsmålet er: Har du noengang sett en dame med elektrisk hijab? En dame kan ha batteridrevne lys på hijaben;-) 0 Siter
Gjest kun Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Så lenge det bare er hijab og ikke burka så skulle det ikke være noe problem. 0 Siter
Sør Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Så lenge det bare er hijab og ikke burka så skulle det ikke være noe problem. Problem for hvem? 0 Siter
Gjest kun Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Problem for hvem? For oss, dvs. samfunnet. Skulle vi liksom ha Burka-rullestoler kjørende rundt? Nei, det skulle tatt seg ut! 0 Siter
Gjest Merlen Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Hva mener du? At mennesker med hijab ikke skal ha lov til å bli dårlige til beins? 0 Siter
Gjest Kanogi Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Hva mener du? At mennesker med hijab ikke skal ha lov til å bli dårlige til beins? Nei de kan selvfølgelig bli dårlig til bens de også, men det var litt rart å se en dame med hijab kjøre en. 0 Siter
Gjest Merlen Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Nei de kan selvfølgelig bli dårlig til bens de også, men det var litt rart å se en dame med hijab kjøre en. Tror jammen du trenger en tur ut i verden! 0 Siter
Gjest hallo!!!!!!! Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Eh handikapp finnes det da vel i alle religioner og kulturer, så da finnes det vel også blant muslimer? 0 Siter
frosken Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Er du bekymret for at hun skal ha kjørt for langt slik at hun dermed har gått tom for strøm? Eller tenker du at dame i hijab er en form for intetkjønn, slik at det der for du spør om _det_har gått for langt? Det er ikke så ofte at det å ha gått for langt medfører rullestolavhengighet, så jeg tror ikke dette er en sannsynlig forklaring på hvorfor hun brukte en elektrisk rullestol. 0 Siter
tonie Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Burde hun hatt en sånn gammeldags en mener du? Slite litt for trygda, liksom? 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Synes du, jeg kjenner en jeg. Hun er helt vanlig både med og uten hijab. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.