Gå til innhold

angre venneforespørsel Facebook

Anbefalte innlegg

Gjest får ikke til

Hvordan kan jeg angre en venneforespørsel på facebook?

Jeg har prøvd hjelpsenteret på facebook men de sier jo noe som ikke er mulig.

Når jeg går inn på vedkommendes profil så står det bare "venneforespørselen er sendt", altså ikke "venter på godkjenning av venneforespørsel" og det er heller ingen X der.

Facebook hjelpsenter sier Gå inn på vedkommendes profil, og klikk på Xen øverst ved siden av Venter på godkjenning av venneforespørsel.

Det har vært slik i flere måneder, og det er ikke noe jeg får gjort :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365445-angre-venneforesp%C3%B8rsel-facebook/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest so is it bærre!

Var noen som la meg til, men da jeg skulle godkjenne stod plutselig ikke søknaden der lenger, så da regner jeg med at de trakk tilbake søknaden? Men jeg ville jo gjerne ha vedkommende på lista og la til vedkommende, da la de meg til...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...