Gjest får ikke til Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Hvordan kan jeg angre en venneforespørsel på facebook? Jeg har prøvd hjelpsenteret på facebook men de sier jo noe som ikke er mulig. Når jeg går inn på vedkommendes profil så står det bare "venneforespørselen er sendt", altså ikke "venter på godkjenning av venneforespørsel" og det er heller ingen X der. Facebook hjelpsenter sier Gå inn på vedkommendes profil, og klikk på Xen øverst ved siden av Venter på godkjenning av venneforespørsel. Det har vært slik i flere måneder, og det er ikke noe jeg får gjort 0 Siter
meg__123! Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Tror du må inn på profilen til personen og gå nedover siden der, der skal det stå noe om å trekke tilbake... 0 Siter
Gjest får ikke til Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Tror du må inn på profilen til personen og gå nedover siden der, der skal det stå noe om å trekke tilbake... Aah, helt nederest til venstre sto det "avbryt venneforespørselen". Tusen takk 0 Siter
meg__123! Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Aah, helt nederest til venstre sto det "avbryt venneforespørselen". Tusen takk Bare hyggelig =) 0 Siter
Gjest so is it bærre! Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Var noen som la meg til, men da jeg skulle godkjenne stod plutselig ikke søknaden der lenger, så da regner jeg med at de trakk tilbake søknaden? Men jeg ville jo gjerne ha vedkommende på lista og la til vedkommende, da la de meg til... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.