Gå til innhold

Kjøkkenskap fra IKEA-retur!?

Anbefalte innlegg

Kjøpte kjøkken på IKEA for 6 år siden, Ädel Kräm. Nå har folieringa på de fleste skapdørene, og alle skuffene løsna. Spurte på IKEA om det var retur/bytterett, og det var det. MEN- siden fargen på kjøkkenet vårt ikke finnes i sortimentet lenger, tror dere da vi får en annen front, mot tillegg i prisen!? Har sett oss ut en front i tilfelle vi kan ta en annen front..Eller har de ekstrafronter i f.eks. Kräm, tror dere!?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365491-kj%C3%B8kkenskap-fra-ikea-retur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når fargen har gått ut av sortimentet kan du neppe regne med at de sitter på et lager av den for sikkerhets skyld. :o) Blir ny kjøkkenfarge på dere tenker jeg!

Jeg regner ikke med at de sitter på et lager med _min_ farge, nei. Jeg _frykter__ det! Vil nemlig ha ny farfe og IKKE foliert!!!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...