Gjest Doppler Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Hva slags opplegg går du på i regi av NAV? Skole, arbeid med bistand eller annet? Hvis arbeid med bistand, hva slags bedrift? Vernet eller vanlig? 0 Siter
Gjest nå ansatt Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Arbeidspraksis i ordinær bedrift med tilrettelegging. 0 Siter
avidi Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Kombinasjon av min faste jobb og AAP, samt midlertidig ufør fra Statens pensjonkasse. 0 Siter
Gjest Doppler Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Arbeidspraksis i ordinær bedrift med tilrettelegging. I alle dager hvordan fikk du til det? Min saksbehandler sier at det er ikke enkelt å få arbeidspraksis i ordinær bedrift. 0 Siter
Gjest nå ansatt Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 I alle dager hvordan fikk du til det? Min saksbehandler sier at det er ikke enkelt å få arbeidspraksis i ordinær bedrift. saksbehandler kontaktet den aktuelle bedriften. Det trodde jeg var et vanlig tiltak. 0 Siter
Gjest Doppler Skrevet 3. juni 2011 Skrevet 3. juni 2011 saksbehandler kontaktet den aktuelle bedriften. Det trodde jeg var et vanlig tiltak. Du er heldig som har en slik saksbehandler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.