Gå til innhold

Bra

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Håper dere har det bra.

Det har ikke jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ramivinus
Skrevet

Drikk en øl eller flere da. Da blir alt lysere for en stakkars stund.

petter smart
Skrevet

Hva definerer du som å ha det bra?

Hvem sammenligner du deg med? Jeg er sikker på at du har det bedre enn flertallet i verden.

Skrevet

Har du mat, varme klær, tak over hodet, psykiater som kan hjelpe deg med din psykiske lidelse. Får du penger så du slipper å tigge osv, osv.

Tenk deg om, du har det egentlig veldig bra. Om du lider og ikke har det bra med din psyke, ta kontakt med psykiateren din, eller hva du har. Ingen hjelp kommer ramlende i hodet ditt om du ikke sier ifra :)

Skrevet

Akkurat nå har jeg det ganske bra for å være meg. I andre perioder sliter jeg veldig. Sånn er det for mange av oss, vet du...

Skrevet

Akkurat nå har jeg skikkelig vondt. Men ofte har jeg det bra.

Skrevet

Hva definerer du som å ha det bra?

Hvem sammenligner du deg med? Jeg er sikker på at du har det bedre enn flertallet i verden.

Hvordan kan du være så sikker på det? Fordi Vi er så heldige å bo i Norge?

Skrevet

Hvordan kan du være så sikker på det? Fordi Vi er så heldige å bo i Norge?

Blant annet.

Med vennlig hilsen

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Blant annet.

Med vennlig hilsen

Hva annet, da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...