Gjest SMIRnøff Skrevet 3. juni 2011 Skrevet 3. juni 2011 Håper dere har det bra. Det har ikke jeg. 0 Siter
Gjest Ramivinus Skrevet 3. juni 2011 Skrevet 3. juni 2011 Drikk en øl eller flere da. Da blir alt lysere for en stakkars stund. 0 Siter
petter smart Skrevet 3. juni 2011 Skrevet 3. juni 2011 Hva definerer du som å ha det bra? Hvem sammenligner du deg med? Jeg er sikker på at du har det bedre enn flertallet i verden. 0 Siter
Gjest bp 2 Skrevet 3. juni 2011 Skrevet 3. juni 2011 Har du mat, varme klær, tak over hodet, psykiater som kan hjelpe deg med din psykiske lidelse. Får du penger så du slipper å tigge osv, osv. Tenk deg om, du har det egentlig veldig bra. Om du lider og ikke har det bra med din psyke, ta kontakt med psykiateren din, eller hva du har. Ingen hjelp kommer ramlende i hodet ditt om du ikke sier ifra 0 Siter
Helmi Skrevet 3. juni 2011 Skrevet 3. juni 2011 Akkurat nå har jeg det ganske bra for å være meg. I andre perioder sliter jeg veldig. Sånn er det for mange av oss, vet du... 0 Siter
cathlin Skrevet 3. juni 2011 Skrevet 3. juni 2011 Akkurat nå har jeg skikkelig vondt. Men ofte har jeg det bra. 0 Siter
Gjest 1106 Skrevet 3. juni 2011 Skrevet 3. juni 2011 Hva definerer du som å ha det bra? Hvem sammenligner du deg med? Jeg er sikker på at du har det bedre enn flertallet i verden. Hvordan kan du være så sikker på det? Fordi Vi er så heldige å bo i Norge? 0 Siter
Sør Skrevet 3. juni 2011 Skrevet 3. juni 2011 Hvordan kan du være så sikker på det? Fordi Vi er så heldige å bo i Norge? Blant annet. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 3. juni 2011 Skrevet 3. juni 2011 Blant annet. Med vennlig hilsen Hva annet, da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.