psychogrevling Skrevet 8. oktober 2001 Skrevet 8. oktober 2001 Kjære Mester! Jeg ber deg så inderlig om å få fred. Jeg orker ikke mer. Kropp og sjel er utslitt og trenger hvile. Hva galt har jeg gjort som fortjener alt dette? Jeg har taklet og tålt mye, men nå er det nok.. Jeg vil glemme alt som heter kjærlighet og troskap, familie,kjæreste og venner. Hva trenger jeg de for? aldri er de her for meg når jeg trenger dem mest. Jeg er tom for tårer, men fortsatt masse som må ut. Kjære Mester, jeg ber deg, hør min bønn og gi meg fred. Min sjel og mitt sinn er utslitt, min kropp trenger hvile.. KJÆRE MESTER! HØR MIN BØNN OM HJELP!!! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. oktober 2001 Skrevet 8. oktober 2001 Jeg har lest dine innlegg, og jeg ser at du trenger hjelp. Du er 17 år og du trenger hjelp i mange år fremover. Jeg skjønner godt at du er lei BUPP. Jeg synes det er helt bekvendt om du skal tilbake dit for så å skifte til voksenpsykiatrien om mindre enn et år når du blir 18. Kan du ikke snakke med fastlegen din om en henvisning til en voksenpsykiatrisk poliklinikk? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.