Gå til innhold

Bankstreik og nav penger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke penger, jeg har 50 kroner i lommeboken. Jeg skal sende meldekort i dag og så får jeg penger på tirsdager.

:(

Hvis det er arbeidsavklaringspenger du mottar , kommer dem inn på kontoen mandag ettermiddag.....det gjør dem hos meg hvertfall.

Så , da må du finne deg en minibank som fremdeles har penger.... : )

Annonse

Ok.. håper. Minibanker og sånn blir ikke tomme med en gang heller, så har litt å gå på håper jeg.

takk for svar

''Minibanker og sånn blir ikke tomme med en gang heller, så har litt å gå på håper jeg.''

Ifølge svoger var minibankene på tettstedet der de bor tomme i går. Folk er jo helt ville. En slik streik vil jo ikke vare særlig lenge - om det i det hele tatt blir streik. Jeg tar det med knusende ro så langt. :o)

Gjest Huffpuff

Hvis det er arbeidsavklaringspenger du mottar , kommer dem inn på kontoen mandag ettermiddag.....det gjør dem hos meg hvertfall.

Så , da må du finne deg en minibank som fremdeles har penger.... : )

Det er arb.avkl.penger., kommer aldri før tirsdager her. Leverer inn meldekort på lørdag men mottar aldri før tirsdag med unntak av sist uke, da kom de på mandag e.middag. Argh :( Får bare håpe det går

Gjest Huffpuff

''Minibanker og sånn blir ikke tomme med en gang heller, så har litt å gå på håper jeg.''

Ifølge svoger var minibankene på tettstedet der de bor tomme i går. Folk er jo helt ville. En slik streik vil jo ikke vare særlig lenge - om det i det hele tatt blir streik. Jeg tar det med knusende ro så langt. :o)

Det kan du gjøre, fordi du har penger. Du kan ta ut slik at du har litt cash liggende og fortsette å ta det med knusende ro. Kom tilbake når du er avhengig av Nav og ikke får utbetaling før tirsdag på streikedagen, og faktisk ikke har mer enn 50 kroner å leve for i en eventuell streik.

Det er arb.avkl.penger., kommer aldri før tirsdager her. Leverer inn meldekort på lørdag men mottar aldri før tirsdag med unntak av sist uke, da kom de på mandag e.middag. Argh :( Får bare håpe det går

Så rart da....mine penger kommer alltid inn mandag etter halv fem.

Hvis Nav har "streiken i bakhue " burde dem få ut alle utbetalingene mandag .....ha ha ha griser kan fly.....

megler Smekk

Du vil heldigvis kunne bruke bankkortet ditt i butikker og kiosker og sånn. Så du får kjøpt deg mat og sånn. Noen få steder vil kanskje være så greie å la deg få ta ut litt kontanter også.

''Du vil heldigvis kunne bruke bankkortet ditt i butikker og kiosker og sånn. Så du får kjøpt deg mat og sånn.''

Det stemmer nok ikke:

"En eventuell bankstreik vil føre til at norske bankkort ikke kan brukes, verken i minibank eller betalingsterminaler i Norge."

http://www.dinside.no/870850/bankkortet-ditt-kan-bli-ubrukelig-fra-tirsdag

Annonse

''Du vil heldigvis kunne bruke bankkortet ditt i butikker og kiosker og sånn. Så du får kjøpt deg mat og sånn.''

Det stemmer nok ikke:

"En eventuell bankstreik vil føre til at norske bankkort ikke kan brukes, verken i minibank eller betalingsterminaler i Norge."

http://www.dinside.no/870850/bankkortet-ditt-kan-bli-ubrukelig-fra-tirsdag

Ja jeg så det etterpå, beklager jeg sa feil. Oj oj nå gruer jeg meg også til dagene framover!

Gjest alvende

Det kan du gjøre, fordi du har penger. Du kan ta ut slik at du har litt cash liggende og fortsette å ta det med knusende ro. Kom tilbake når du er avhengig av Nav og ikke får utbetaling før tirsdag på streikedagen, og faktisk ikke har mer enn 50 kroner å leve for i en eventuell streik.

Nettopp

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...